Λίτσα Μέγγουλη: Η κρίση επηρέασε πρώτα τη διαφήμιση
Πρώτο «θύμα» της κρίσης ήταν η διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με την Λίτσα Μέγγουλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της UM. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «η διαφήμιση εξαρτάται από την κατανάλωση. Όσο έπεφτε η κατανάλωση, ακολουθούσε και η διαφημιστική δαπάνη. Μέχρι το 2014, είχαμε πτώση περίπου 70%, σε σχέση με το 2008».
Εντούτοις, όπως υποστηρίζει η CEO της UM, «από το 2015 και μετά είχαμε μία βελτίωση και ιδιαίτερα στην τηλεόραση». Παράλληλα, η κα Μέγγουλη κάνει λόγο για άνοδο της δαπάνης στα ψηφιακά μέσα και τονίζει ότι «οι νέοι και δυστυχώς γινόμαστε όλοι, είμαστε πια δούλοι της οθόνης. Σύμφωνα με έρευνα που έχουμε κάνει, ο μέσος Έλληνας βρίσκεται 13 ώρες την ημέρα μπροστά σε κάποια οθόνη. Όπως καταλαβαίνετε, είναι υπερβολικά μεγάλος ο χρόνος που δαπανάται μπροστά στις οθόνες, είτε είναι κινητό, tablet, τηλεόραση ή υπολογιστής».
ΗΠΑ: Πυρετώδεις διαβουλεύσεις για την ενέργεια - Τα ραντεβού Παπασταύρου και ο Κάθετος Διάδρομος
09:40
Οι νεότερες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αττική - Άνοιξε η αριστερή λωρίδα στην Αθηνών - Κορίνθου
09:33
Κίνδυνος υπερχείλισης του ποταμού Σαραντάπορου στην Ελευσίνα από την κακοκαιρια Byron
09:23
Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι της Καλαμάτας: Σώος ο 86χρονος οδηγός του
09:19