Λίτσα Μέγγουλη: Η κρίση επηρέασε πρώτα τη διαφήμιση
Πρώτο «θύμα» της κρίσης ήταν η διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με την Λίτσα Μέγγουλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της UM. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «η διαφήμιση εξαρτάται από την κατανάλωση. Όσο έπεφτε η κατανάλωση, ακολουθούσε και η διαφημιστική δαπάνη. Μέχρι το 2014, είχαμε πτώση περίπου 70%, σε σχέση με το 2008».
Εντούτοις, όπως υποστηρίζει η CEO της UM, «από το 2015 και μετά είχαμε μία βελτίωση και ιδιαίτερα στην τηλεόραση». Παράλληλα, η κα Μέγγουλη κάνει λόγο για άνοδο της δαπάνης στα ψηφιακά μέσα και τονίζει ότι «οι νέοι και δυστυχώς γινόμαστε όλοι, είμαστε πια δούλοι της οθόνης. Σύμφωνα με έρευνα που έχουμε κάνει, ο μέσος Έλληνας βρίσκεται 13 ώρες την ημέρα μπροστά σε κάποια οθόνη. Όπως καταλαβαίνετε, είναι υπερβολικά μεγάλος ο χρόνος που δαπανάται μπροστά στις οθόνες, είτε είναι κινητό, tablet, τηλεόραση ή υπολογιστής».
Ποιους πολίτες αφορά η τριπλή επιστροφή ενοικίου το 2026 - Ποια τα ποσά
03:00
Δημόσιοι υπαλλήλοι: Τι κερδίζουν μετά τις φοροελαφρύνσεις
02:00
Εκπνέει η προθεσμία για το πρόγραμμα επιταγών βιβλίων από την ΔΥΠΑ
01:00
ΔΥΠΑ - Ποιους προορισμούς καλύπτουν τα voucher του κοινωνικού τουρισμού
00:30