Λίτσα Μέγγουλη: Η κρίση επηρέασε πρώτα τη διαφήμιση
Πρώτο «θύμα» της κρίσης ήταν η διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με την Λίτσα Μέγγουλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της UM. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «η διαφήμιση εξαρτάται από την κατανάλωση. Όσο έπεφτε η κατανάλωση, ακολουθούσε και η διαφημιστική δαπάνη. Μέχρι το 2014, είχαμε πτώση περίπου 70%, σε σχέση με το 2008».
Εντούτοις, όπως υποστηρίζει η CEO της UM, «από το 2015 και μετά είχαμε μία βελτίωση και ιδιαίτερα στην τηλεόραση». Παράλληλα, η κα Μέγγουλη κάνει λόγο για άνοδο της δαπάνης στα ψηφιακά μέσα και τονίζει ότι «οι νέοι και δυστυχώς γινόμαστε όλοι, είμαστε πια δούλοι της οθόνης. Σύμφωνα με έρευνα που έχουμε κάνει, ο μέσος Έλληνας βρίσκεται 13 ώρες την ημέρα μπροστά σε κάποια οθόνη. Όπως καταλαβαίνετε, είναι υπερβολικά μεγάλος ο χρόνος που δαπανάται μπροστά στις οθόνες, είτε είναι κινητό, tablet, τηλεόραση ή υπολογιστής».
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00