Μαθήματα επιτυχίας από τον ΟΠΑΠ στις 20 επιχειρήσεις του προγράμματος «Επιχειρηματική Ανάπτυξη»
Ένα διαδραστικό σεμινάριο για να βρουν τη «συνταγή» της επιτυχίας παρακολούθησαν έξι οικογενειακές επιχειρήσεις του προγράμματος Επιχειρηματική Ανάπτυξη από τον ΟΠΑΠ, το οποίο συνολικά υποστηρίζει 20 αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης υποστήριξης που παρέχει το πρόγραμμα, οι επιχειρηματίες είδαν από κοντά ένα success story, αυτό του Νίκου Χριστοδούλου, ο οποίος κατάφερε να μετατρέψει την οικογενειακή του επιχείρηση, CHB Group, σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο επεξεργασίας φρούτων παγκοσμίως.
Ο Νίκος Χριστοδούλου, ως επιτυχημένος επιχειρηματίας, είναι ένας από τους μέντορες της Επιχειρηματικής Ανάπτυξης από το ΟΠΑΠ και, μέσα από την πολυετή εμπειρία του, γνωρίζει πώς μπορεί μια εταιρεία να διευρύνει τους ορίζοντές της, να επεκταθεί, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και κατ’ επέκταση να ενισχύσει την ελληνική οικονομία.
Μιλώντας για τα οφέλη του προγράμματος, ο CEO της CHB Group, Νίκος Χριστοδούλου τόνισε: «Το πρόγραμμα είναι μια καταπληκτική ιδέα από τον ΟΠΑΠ, η οποία θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα βοηθήσει την επιχειρηματικότητα να έχει λαμπρό μέλλον στην Ελλάδα».
Εντατικά εκπαιδευτικά σεμινάρια και μέντορες για ολοκληρωμένη καθοδήγηση
Η υλοποίηση του προγράμματος Επιχειρηματική Ανάπτυξη από τον ΟΠΑΠ γίνεται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor και προχωρά με εντατικούς ρυθμούς. Η στήριξη που παρέχει στις 20 συμμετέχουσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ουσιαστική και εστιάζει σε αυτό που πραγματικά έχουν ανάγκη για να προχωρήσουν μπροστά: Ολοκληρωμένη καθοδήγηση, εκπαιδευτικά σεμινάρια, πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία και διεθνείς αγορές, καθώς και δράσεις δικτύωσης.
Στο πλαίσιο αυτό, κάθε επιχείρηση έχει ήδη το δικό της μέντορα με τον οποίο θα συνεργαστεί καθ’ όλη την διάρκεια του προγράμματος, ενώ ήδη έχουν πραγματοποιηθεί σεμινάρια σε θέματα χρηματοδότησης και στρατηγικής από έμπειρους συμβούλους και επαγγελματίες της αγοράς. Οι εκπαιδευτικές συναντήσεις που θα ακολουθήσουν θα εστιάσουν και στους υπόλοιπους βασικούς άξονες δράσης κάθε επιχείρησης, όπως η λειτουργική διαχείριση, η διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία.