ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Έτσι χτίζεται μια υγιής επιχείρηση - Το μοντέλο που εμπιστεύεται η Imperial Brands Hellas

Έτσι χτίζεται μια υγιής επιχείρηση - Το μοντέλο που εμπιστεύεται η Imperial Brands Hellas

«Οι άνθρωποί μας είναι το σημαντικότερο “κεφάλαιό” μας», διαβάζουμε ή ακούμε όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια από επικεφαλής και ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων. Ακούγεται κλισέ, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.

Τα τελευταία χρόνια είναι ολοένα και πιο φανερό πως ο χώρος -δηλαδή οι συνθήκες και η ποιότητα- εργασίας διαδραματίζουν κομβικό ρόλο στην απόδοση των εργαζομένων και, ως εκ τούτου, των ίδιων των επιχειρήσεων. Ας μην ξεχνάμε ότι ένα ποιοτικό εργασιακό περιβάλλον είναι θεμελιώδες δικαίωμα όλων των εργαζομένων.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι έχουν δημιουργηθεί διεθνώς οργανισμοί οι οποίοι αξιολογούν και πιστοποιούν εταιρείες για την ποιότητα του εργασιακού τους περιβάλλοντος, όπως το Great Place to Work. Πιο συγκεκριμένα ο θεσμός Great Place to Work αξιολογεί την εμπειρία των εργαζομένων μέσα από δείκτες όπως η εμπιστοσύνη, ο σεβασμός και η ομαδικότητα, καθώς και την ευρύτερη εταιρική κουλτούρα, εξετάζοντας πρακτικές όπως η εκπαίδευση, η ανάπτυξη και η ενσωμάτωση. Στόχος είναι να αναδειχθούν οργανισμοί, όπως η Imperial Brands Hellas, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους τους και καλλιεργούν ένα θετικό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον.

Μία από τις εταιρείες που έλαβε πρόσφατα την πιστοποίηση Great Place to Work είναι η Imperial Brands Hellas. Μία εταιρεία που 40 και πλέον χρόνια συνεχίζει να αναπτύσσεται έχοντας τους ανθρώπους της στον πυρήνα της με στόχο την ενίσχυση του ισχυρού χαρτοφυλακίου των καταναλωτικών προϊόντων της.

Ανθρωποκεντρική εργασιακή κουλτούρα

Η πιστοποίηση Great Place to Work επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Imperial Brands Hellas στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο προάγει τη διαφάνεια, την εμπιστοσύνη και την εξέλιξη των ανθρώπων της. Αυτό φαίνεται πως αναγνωρίζεται από τους ίδιους τους εργαζόμενους, καθώς η εταιρεία καταγράφει ποσοστό εμπιστοσύνης 92% ως αποτέλεσμα της στρατηγικής της εταιρείας, που επικεντρώνεται στη διαρκή ανάπτυξη των ανθρώπων της, την ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας και τη συμπερίληψη.

Πυλώνες αυτής της κουλτούρας αποτελούν η διαφάνεια, η εμπιστοσύνη και η αμοιβαία υποστήριξη. Οι δε στρατηγικές της εταιρείας στοχεύουν στην ενδυνάμωση της σύνδεσης μεταξύ των εργαζομένων και των αξιών της εταιρείας όπως είναι η καινοτομία και η διαρκής εξέλιξη.

Σύμφωνα με τη Νατάσσα Παναγιώτου, People & Culture Manager Ελλάδας, οι άνθρωποι της Imperial Brands Hellas είναι η «κινητήρια δύναμη της επιτυχίας μας». Όσο για το ποια είναι τα θεμέλια για την ανάπτυξη μιας δυναμικής και συνεργατικής ομάδας που αποτελείται από 117 εργαζόμενους, η ίδια αναφέρει πως είναι «η δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης και η συστηματική καλλιέργεια ισχυρών δεσμών μεταξύ των ανθρώπων μας».

Imperial-3.jpg

Σταθερή πορεία ανάπτυξης

Ο βαθμός ικανοποίησης των εργαζομένων εξαρτάται και από το αν μία εταιρεία είναι υγιής οικονομικά. Αρκεί να σκεφτούμε πως μια τέτοια εταιρεία μπορεί, μεταξύ άλλων, να προσφέρει ασφάλεια και μία αίσθηση σταθερότητας στους ανθρώπους της, αλλά και περισσότερες ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη και ευημερία σε ένα ποιοτικό περιβάλλον εργασίας. Έτσι, δημιουργείται ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον.

Η Imperial Brands Hellas κατέγραψε για την περίοδο 1/10/2023 – 30/9/2024 αύξηση14% στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών και 20% στα Κέρδη προ Φόρων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. «Τα αποτελέσματα του 2024 επιβεβαιώνουν τη σταθερή πορεία ανάπτυξης της Imperial Brands Hellas και τη δυναμική του χαρτοφυλακίου μας, τόσο στα Προϊόντα Νέας Γενιάς όσο και στα Παραδοσιακά Καπνικά Προϊόντα. Η στρατηγική μας εστίαση στην καινοτομία και στις επενδύσεις έχει αποδώσει καρπούς, ενισχύοντας την παρουσία μας στην ελληνική αγορά», επισημαίνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Νικηφορίδης.

Μάλιστα, η συμμετοχή των Προϊόντων Νέας Γενιάς στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών υπολογίζεται σε 43% (έναντι 34% την προηγούμενη περίοδο) χάρη στη δυναμική πορεία του blubar, αλλά και τη συνεχή ενίσχυση του χαρτοφυλακίου στα ηλεκτρονικά και θερμαινόμενα τσιγάρα. Ταυτόχρονα, το Davidoff και τα προϊόντα Rizla συνέβαλαν στην περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Σε ό,τι αφορά στη στρατηγική της, η εταιρεία δεν σταμάτησε τις επενδύσεις της τόσο σε προγράμματα επικοινωνίας για την ενδυνάμωση των εμπορικών σημάτων της όσο και στην ενίσχυση του δικτύου συνεργατών της.

Οι εταιρείες που αναπτύσσονται με συνέπεια συμβάλλουν και στην τόνωση της εθνικής οικονομίας. Όπως αναφέρει ο κ. Νικηφορίδης, το συνολικό ποσό των φόρων που συνεισέφερε η Imperial Brands Hellas στην Ελληνική οικονομία ήταν 317 εκατ. ευρώ για τη χρονιά που έκλεισε, με την εταιρεία να συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους της.

Imperial-4.jpg

Όσο για τα μελλοντικά σχέδια της Imperial Brands Hellas, η κ. Παναγιώτου διαβεβαιώνει πως η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε «ένα εργασιακό περιβάλλον όπου κάθε μέλος του νιώθει ότι ανήκει και μπορεί να αναπτυχθεί».

Μία εταιρεία που παραμένει προσηλωμένη στο όραμά της δίνοντας χώρο στους ανθρώπους της να εξελιχθούν έχει τις πιθανότητες με το μέρος της για να συνεχίσει να αναπτύσσεται και η ίδια. Αυτό ακριβώς κάνει η Imperial Brands Hellas που έχει ως πυξίδα ένα ισχυρό όραμα. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Νικηφορίδης, «Σηματοδοτούμε το αύριο μίας ισχυρής επιχείρησης, χαράζοντας τον δρόμο για ένα πιο υγιές μέλλον»!