O Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού επισκέφθηκε τον Σερβικό Ερυθρό Σταυρό
Την Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2026, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Προέδρου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ), Dr. Αντώνιου Αυγερινού, συνοδευόμενος από την Head of International Relations and Partnerships, κα Θάλεια Φωναζάκη, στα κεντρικά γραφεία του Σέρβικου Ερυθρού Σταυρού στο Βελιγράδι, όπου έτυχαν θερμότατης υποδοχής από τον Πρόεδρο του Σέρβικου Ερυθρού Σταυρού, Prof. Dr. Dragan Radovanovic, τον Γενικό Διευθυντή Mr. Ljubomir Miladinovic, καθώς και την Διευθύντρια Διεθνών Σχέσεων, Mrs Saša Avram.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ενδυνάμωσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο Εθνικών Συλλόγων Ερυθρού Σταυρού, με στόχο την προώθηση του ανθρωπιστικού έργου και την ενίσχυση της αλληλεγγύης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση δράσεων που αφορούν την υποστήριξη ευάλωτων πληθυσμών, την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών, καθώς και την ανάπτυξη προγραμμάτων εκπαίδευσης και εθελοντισμού. Παράλληλα, ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Σ. έδωσε το παρόν στη μεγάλη εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σερβικός Ερυθρός Σταυρός για τη συμπλήρωση 150 ετών συνεχούς ανθρωπιστικής προσφοράς.

Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στη σταθερή δέσμευση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για την προώθηση των ανθρωπιστικών αξιών και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών συνεργασίας με Ευρωπαϊκούς Συλλόγους του Διεθνούς Κινήματος του Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου.
Ο Jay-Z ξεδιπλώνει τη δημιουργική του ιδιοφυΐα στο νέο ντοκιμαντέρ «Jay-Z in 8» δια χειρός Ρικ Ρούμπ
13:12
Επιχείρηση «Αιγίς»: Τέσσερις συλλήψεις για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων μέσω διαδικτύου
13:07
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:55
Ομόνοια: Από ηλεκτρικό πατίνι εκτιμάται ότι προκλήθηκε η φωτιά στο ξενοδοχείο - Τρεις τραυματίες
12:44