Eurobank: Η ψηφιακή τραπεζική ωφελεί τον πελάτη

Μία πλήρη γκάμα ολοκληρωμένων ψηφιακών λύσεων και υπηρεσιών με στόχο την παροχή καινοτόμων προτάσεων σε όλους τους πελάτες της Τράπεζας περιλαμβάνει το τριετές πλάνο επενδύσεων της Eurobank που σχετίζεται με την τεχνολογία: αρχιτεκτονική πολλαπλών καναλιών, το νέο site, νέες εκδόσεις mobile banking και e-banking, προηγμένα analytics, διαχείριση εταιρικού περιεχομένου είναι ήδη στη διάθεση των πελατών της Τράπεζας. Στο σχεδιασμό του Ομίλου εντάσσεται και η υιοθέτηση αντίστοιχων ψηφιακών υπηρεσιών για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τα νομικά πρόσωπα.

 

Στην ψηφιακή εποχή, στόχος της Τράπεζας είναι να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε πελάτη προσφέροντας ένα επίπεδο ψηφιακής διασύνδεσης, ικανό να εξασφαλίσει ότι οι πελάτες θα εξυπηρετούνται παντού, ανά πάσα στιγμή, αξιολογώντας παράλληλα ad hoc τις αντιδράσεις τους, ώστε να παρέχει προσωποποιημένες και ειδικά διαμορφωμένες λύσεις.

Άμεσος στόχος της Τράπεζας, για τη διετία 2018 – 2019, είναι να μεγιστοποιηθεί η αξία που έχει παραχθεί ήδη σε επίπεδο ψηφιακής υποδομής και να συνεχίσει να υιοθετεί καινοτόμες προσεγγίσεις σε όλους τους κλάδους του Οργανισμού.

Η Eurobank ξεκίνησε το ταξίδι του ψηφιακού της μετασχηματισμού το 2015, αναγνωρίζοντας εγκαίρως πως η εξέλιξη είναι το κλειδί στην επόμενη μέρα του τραπεζικού συστήματος. Έχοντας επιλέξει την πελατοκεντρικότητα ως βάση της στρατηγικής της και με γνώμονα ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό πλέον τον σύγχρονο τρόπο ζωής, την καθημερινότητα, το εργασιακό περιβάλλον, την ενημέρωση, την κοινωνικοποίηση ως και την οργάνωση των οικονομικών, η Τράπεζα προσανατολίστηκε στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών, αξιοποιώντας τις ψηφιακές πλατφόρμες, την εξοικονόμηση χρόνου και την εκμηδένιση των αποστάσεων.

Αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις αφορούν άμεσα τις τράπεζες και την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών, φέρνοντας επανάσταση στη σχέση τράπεζας – πελάτη, με πολλαπλές επιλογές και αυξανόμενο έλεγχο των υπηρεσιών. Παράλληλα, καινοτόμα startups που κινούνται στο χώρο του αποκαλούμενου fintech έχουν αλλάξει τα δεδομένα, εντείνοντας τον ανταγωνισμό.

EUROBANK RGB
Ψηφιακός μετασχηματισμός

 

Η μετεξέλιξη μιας συστημικής τράπεζας, απαιτεί χρόνο, διαρκή προσπάθεια και επενδύσεις.

Από το 2015 η Eurobank σχεδίασε και υλοποιεί ένα φιλόδοξο πλάνο για την πλήρη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, αρχής γενομένης από την προσαρμογή της κουλτούρας της ίδιας της Τράπεζας στη νέα εποχή. Δημιουργήθηκαν νέες οργανωτικές μονάδες και τομείς, όπως για παράδειγμα, ίδρυση Κέντρου Καινοτομίας και Customer Experience.

Με το βλέμμα στραμμένο διαρκώς στις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, η Τράπεζα επιλέγει επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και προχωρά σε αναδιοργάνωση των παλαιότερων συστημάτων. Το 2017 ήταν χρονιά – ορόσημο, καθώς η Eurobank λάνσαρε το νέο ψηφιακό προφίλ της, στο πλαίσιο του οποίου επανασχεδιάστηκαν όλες οι βασικές της υπηρεσίες, προσαρμοσμένες, πάντα, στις ανάγκες των πελατών. 

Η ψηφιακή τραπεζική περιλαμβάνει αξιοσημείωτα οφέλη, τόσο για τους πελάτες όσο και για τις ίδιες τις τράπεζες. Ο πελάτης ωφελείται πολλαπλά από την εισαγωγή των ψηφιακών τεχνολογιών καθώς βελτιώνονται σε πολλά επίπεδα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που απολαμβάνει και απλοποιείται θεαματικά η διαδικασία λήψης οικονομικών αποφάσεων, καθημερινά. Από την πλευρά της, η τράπεζα, αξιοποιώντας το πλήθος των δεδομένων της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας, στηρίζει τον χρήστη είτε αφορά τον ίδιο και την οικογένειά του είτε την επιχείρησή του, τη στιγμή που θέλει και προσφέροντας με απλό τρόπο την πληροφορία που χρειάζεται. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι υπηρεσίες και εφαρμογές όπως ο υπολογιστής αφορολόγητου, το “Pay a friend” και το “v – banking”.

5678

Οφέλη προκύπτουν, βέβαια, και για την ίδια την τράπεζα, με πρώτο και κυριότερο τη μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη, τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας της, την περαιτέρω ενίσχυση και τη σταθερή αύξηση της κερδοφορίας. Ακόμη, με τη βοήθεια της τεχνολογίας η τράπεζα ωθείται στο να αναζητά συνεχώς καινούργια επιχειρηματικά μοντέλα ενώ, ο ψηφιακός μετασχηματισμός ενισχύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της τράπεζας, αφού με τη βοήθεια της τεχνολογίας το banking γίνεται πιο γρήγορο, ευέλικτο και αποτελεσματικό.

banner

 

Διαβάστε επίσης