Η Ελλάδα έλαβε τα 5,7 δισ. ευρώ από τον ESM
Το Ελληνικό Δημόσιο έλαβε σήμερα την υπό- δόση των 5,7 δισ. ευρώ που σχετίζεται με την ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης.
Από αυτά τα 5,7 δισ. ευρώ, τα 3,3 δισ. ευρώ θα καλύψουν τις τρέχουσες χρηματοδοτικές ανάγκες, τα 1,9 δισ. ευρώ θα πάνε για το «ταμειακό μαξιλάρι» που σχηματίζεται για τη μετά το Μνημόνιο εποχή και τα 500 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του Δημοσίου.
Η δεύτερη υπό- δόση ύψους 1 δισ. ευρώ θα καταβληθεί το Μάιο μόνον υπό την προϋπόθεση πως ενδιάμεσα η ελληνική κυβέρνηση θα έχει μειώσει επαρκώς τις καθυστερούμενες πληρωμές της προς τον ιδιωτικό τομέα και θα έχει συνεχίσει τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς.
Η εν λόγω εκταμίευση θα υπόκειται σε νέα απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ESM.
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη παίρνοντας της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03