Η Ελλάδα έλαβε τα 5,7 δισ. ευρώ από τον ESM
Το Ελληνικό Δημόσιο έλαβε σήμερα την υπό- δόση των 5,7 δισ. ευρώ που σχετίζεται με την ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης.
Από αυτά τα 5,7 δισ. ευρώ, τα 3,3 δισ. ευρώ θα καλύψουν τις τρέχουσες χρηματοδοτικές ανάγκες, τα 1,9 δισ. ευρώ θα πάνε για το «ταμειακό μαξιλάρι» που σχηματίζεται για τη μετά το Μνημόνιο εποχή και τα 500 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του Δημοσίου.
Η δεύτερη υπό- δόση ύψους 1 δισ. ευρώ θα καταβληθεί το Μάιο μόνον υπό την προϋπόθεση πως ενδιάμεσα η ελληνική κυβέρνηση θα έχει μειώσει επαρκώς τις καθυστερούμενες πληρωμές της προς τον ιδιωτικό τομέα και θα έχει συνεχίσει τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς.
Η εν λόγω εκταμίευση θα υπόκειται σε νέα απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ESM.
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής - Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41