Πέρασε στην Deutsche Telekom το 5% του ΟΤΕ
Ολοκληρώθηκε σήμερα, μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η μεταβίβαση του 5% του ΟΤΕ από το ΤΑΙΠΕΔ στην Deutsche Telekom AG. Το ύψος της συναλλαγής διαμορφώθηκε σε 284.051.959,81 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι στις 20/03/2018 η Deutsche Telekom άσκησε το δικαίωμα πρώτης άρνησης για την απόκτηση 24.507.520 κοινών ονομαστικών μετοχών του ΟΤΕ, όπως προβλέπεται σχετικά στην συμφωνία μετόχων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Deutsche Telekom AG, στην οποία προσχώρησε και το ΤΑΙΠΕΔ.
Η Τράπεζα Πειραιώς και η Credit Suisse International ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ και η Δικηγορική Εταιρεία Λαμπαδάριος και Συνεργάτες ως νομικός σύμβουλος.
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
ΚΟΣΜΟΣ
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14
ΚΟΣΜΟΣ