Πέρασε στην Deutsche Telekom το 5% του ΟΤΕ
Ολοκληρώθηκε σήμερα, μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η μεταβίβαση του 5% του ΟΤΕ από το ΤΑΙΠΕΔ στην Deutsche Telekom AG. Το ύψος της συναλλαγής διαμορφώθηκε σε 284.051.959,81 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι στις 20/03/2018 η Deutsche Telekom άσκησε το δικαίωμα πρώτης άρνησης για την απόκτηση 24.507.520 κοινών ονομαστικών μετοχών του ΟΤΕ, όπως προβλέπεται σχετικά στην συμφωνία μετόχων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Deutsche Telekom AG, στην οποία προσχώρησε και το ΤΑΙΠΕΔ.
Η Τράπεζα Πειραιώς και η Credit Suisse International ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ και η Δικηγορική Εταιρεία Λαμπαδάριος και Συνεργάτες ως νομικός σύμβουλος.
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Δεν ήθελα να προσβάλλω τη μνήμη της» λέει η σύντροφος του δράστη
23:21
ΚΟΣΜΟΣ
Ιρανικά ΜΜΕ: Αναφορές για έκρηξη στην περιοχή Σιρίκ
23:18
ΚΟΣΜΟΣ
Τι προβλέπει η συμφωνία - πλαίσιο μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου - Προειδοποιεί η Χεζμπολάχ
23:10
ΚΟΣΜΟΣ
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57
ΚΟΣΜΟΣ