ESM: «Επί της αρχής» εγκρίθηκε η καταβολή της δόσης των 15 δισ. ευρώ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) ενέκρινε σήμερα επί της αρχής την καταβολή της τελευταίας δόσης των 15 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα, με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσης των εθνικών διαδικασιών, δηλαδή την έγκριση της γερμανικής Βουλής.
«Μόλις ολοκληρωθεί η εθνική διαδικασία, η εκταμίευση θα ακολουθήσει σύντομα πριν από το τέλος του προγράμματος του ESM», αναφέρεται σχετικά σε μήνυμα του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας.
Το μόνο που απομένει είναι να ενημερωθεί η γερμανική βουλή ότι το δημοσιονομικό κενό ύψους 28 εκατ. ευρώ προ προέκυψε από τη μετάθεση της αύξησης του ΦΠΑ στα πέντε νησιά του Βορείου Αιγαίου καλύφθηκε από ισόποσες περικοπές στις αμυντικές δαπάνες.
Μήνυμα για τη μεταμνημονιακή εποχή το γερμανικό «βέτο» στη δόση των 15 δισ. ευρώ
Να σημειωθεί πως από αυτά τα 15 δισ. ευρώ, τα 9,5 δισ. ευρώ θα πάνε στο ταμειακό μαξιλάρι ασφαλείας για τη μετά το Μνημόνιο εποχή και τα 5,5 δισ. ευρώ για την διευθέτηση του χρέους και την πρόωρη εξόφληση δανείων του ΔΝΤ και της ΕΚΤ.
Νέα Υόρκη: «Παγώνουν» τα ενοίκια για ένα εκατομμύριο κατοικίες
09:02
Οι Rolling Stones κυκλοφόρησαν δύο νέα τραγούδια – Συνεργασία με τον Robert Smith των The Cure
09:02
Διπλό φονικό στο Αίγιο: «Δεν προκύπτει εμπλοκή άλλου ατόμου» - Προς εξέταση το κινητό του 26χρονου
09:00
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41