Να μείνει η Ελλάδα σε μεταρρυθμιστική πορεία ζητά το Βερολίνο
Σαφές μήνυμα πως η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις της έστειλε η γερμανική κυβέρνηση, καλώντας την Αθήνα να παραμείνει στη μεταρρυθμιστική πορεία, όπως αυτή συμφωνήθηκε το περασμένο καλοκαίρι με την ολοκλήρωση του τρίτου Μνημονίου.
Σε ερώτηση των «Νέων», εάν η καγκελαρία επιβεβαιώνει δημοσιεύματα του ελληνικού Τύπου ότι η καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ προσεγγίζει θετικά το ελληνικό αίτημα και είναι διατεθειμένη να αποδεχθεί υπό προϋποθέσεις την ακύρωση των μέτρων για τις συντάξεις, η γραπτή απάντηση του γραφείου Τύπου της καγκελαρίας στην εφημερίδα δεν αφήνει περιθώρια παρανοήσεων.
«Δημοσιεύματα περί υποτιθέμενων δηλώσεων της καγκελαρίου παγίως δεν σχολιάζουμε. Ανεξαρτήτως αυτού, ισχύει ότι: Η Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματός της και της ολοκλήρωσής του, δεσμεύθηκε για τη συνέχιση και υλοποίηση της μεταρρυθμιστικής πορείας που χαράχθηκε με το πρόγραμμα του ESM. Η υλοποίηση αυτής της δέσμευσης είναι αντικείμενο κυρίως της μεταμνημονιακής επιτήρησης από τους θεσμούς και την ευρωζώνη», σημειώνεται σχετικά στην απάντηση.
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33