Δεύτερη ημέρα με ισχυρές απώλειες στη Γουόλ Στριτ
Για δεύτερη μέρα συνεχίσθηκαν οι ισχυρές απώλειες της Γουόλ Στριτ.
Η πτώση των χρηματιστηριακών δεικτών αποδίδεται κυρίως στις ανησυχίες για το υψηλότερο κόστος δανεισμού των ΗΠΑ. Η άνοδος των αποδόσεων των δεκαετών ομολόγων του αμερικανικού δημοσίου και τα οικονομικά δεδομένα στις ΗΠΑ εγείρουν ανησυχίες πως η Fed μπορεί να επιταχύνει την άνοδο των επιτοκίων.
Την Τετάρτη οι δείκτες S&P 500 και Dow Jones κατέγραψαν τη μεγαλύτερη πτώση τους σε ημερήσια βάση από την 8η Φεβρουαρίου, ενώ οι μετοχές των εταιρειών τεχνολογίας είναι ανάμεσα σε αυτές που δέχονται το βαρύτερο πλήγμα.
Την Πέμπτη, ο S&P 500 και ο Dow Jones έκλεισαν με απώλειες 2,1% μετά τη χθεσινή πτώση τους κατά 3%. Ο Nasdaq υποχώρησε 1,25%.
Συγκεκριμένα:
- Ο δείκτης Dow Jones της βιομηχανίας έκλεισε με πτώση 545,91 μονάδων (-2,13%), στις 25.052,83 μονάδες.
- Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών τεχνολογίας έκλεισε μειωμένος κατά 92,99 μονάδες (-1,25%), στις 7.329,06 μονάδες.
- Ο ευρύτερος δείκτης S&P 500, ο οποίος θεωρείται ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε με πτώση 57,31 μονάδων (-2,06%), στις 2.728,37 μονάδες.
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
ΚΟΣΜΟΣ
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
ΚΟΣΜΟΣ
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
ΚΟΣΜΟΣ
Αναγκαστική προσγείωση για το ελικόπτερο του Ισραηλινού προέδρου μετά από πρόσκρουση σε πουλιά
21:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ