ΟΠΑΠ: Στα 105,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη - Αύξηση 12,8% στο 9μηνο 2018
Τα καθαρά κέρδη 9μηνου 2018 του ΟΠΑΠ ανήλθαν σε 105,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 12,8% έναντι του 9μηνου 2017 (93,2 εκατ. ευρώ). Το μικτό κέρδος από παιχνίδια ανήλθε σε 434 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2018 σε σύγκριση με 408,2 εκατ. ευρώ 9μηνο του 2017 αυξημένο κατά 6,3%.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) το 9μηνο του 2018 αυξήθηκαν κατά 5,8% σε 1,106 δισ. ευρώ, έναντι 1,045 δισ. ευρώ στο 9μηνο του 2017. Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2018 αυξήθηκαν κατά 3,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι στα 368,9 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της αυξημένης συνεισφοράς των VLTs και βελτιωμένης επίδοσης του ΤΖΟΚΕΡ.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από αριθμολαχεία ανήλθαν σε 561,1 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2018 έναντι 606,9 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2017, μειωμένα κατά 7,5% σε ετήσια βάση.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών των παιχνιδιών στοιχηματισμού ανήλθαν σε 299,9 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2018 από 300,9 εκατ. ευρώ το 2017, μειωμένα κατά μόλις 0,4% σε ετήσια βάση.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από VLTs έφθασαν σε νέα υψηλά επίπεδα της τάξης των 50,8 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2018 έναντι 16,3 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2017. Ο αριθμός εγκατεστημένων VLTs ανήλθε σε 16.043 μηχανές στο τέλος του τρίτου τριμήνου, ενώ ο στόχος για το τέλος του έτους είναι περίπου 19.000.
Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2018 ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Ντάμιαν Κοπ δήλωσε τα εξής: «Οι επιδόσεις μας το τρίτο τρίμηνο επιβεβαιώνουν τη σταθερή πρόοδο που σημειώνει ο ΟΠΑΠ προς την υλοποίηση του Οράματος 2020. Παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές προκλήσεις και κάποια αποτελέσματα αθλητικών γεγονότων -συμπεριλαμβανομένου του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου- τα οποία δεν ήταν ευνοϊκά για την εταιρεία, ο ΟΠΑΠ σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικών κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε συγκρίσιμη βάση (like-for-like), καθώς και αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση για 5ο συνεχόμενο τρίμηνο. Τα παιγνιομηχανήματα (VLTs) ενίσχυσαν για ακόμα μια φορά την συνεισφορά τους στα αποτελέσματα του Ομίλου, ενώ παράλληλα, συνεχίζεται η αποτελεσματική διαχείριση της κοστολογικής βάσης της εταιρείας. Το τέταρτο τρίμηνο ενισχύσαμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας με νέα προϊόντα στα αριθμολαχεία και τον στοιχηματισμό, τα οποία έτυχαν καλής υποδοχής από τους πελάτες μας. Επιπρόσθετα, η νέα μας διαδικτυακή πλατφόρμα στοιχηματισμού ήδη βρίσκεται σε λειτουργία, ενώ οριστικοποιούμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια ενόψει ενός απαιτητικού 2019. Καθώς πλησιάζουμε την περίοδο του έτους με την υψηλότερη εμπορική κίνηση είμαστε αισιόδοξοι ότι θα ανταποκριθούμε, τόσο στις δικές μας προσδοκίες, όσο και στη μακροπρόθεσμη φιλοδοξία μας να καθιερώσουμε τον ΟΠΑΠ ως μια εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου».