Reuters: Νέα έξοδο στις αγορές το Μάρτιο εξετάζει η Ελλάδα
Στο ενδεχόμενο η Ελλάδα να επιστρέψει στις αγορές τον Μάρτιο, με την έκδοση νέου ομολόγου, αναφέρεται το πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο αξιωματούχους με γνώση της διαδικασίας.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του πρακτορείου, η Ελλάδα σκοπεύει να αντλήσει 5-7 δισ. ευρώ από τις αγορές ομολόγων το 2019, στο πλαίσιο του προγράμματος δανεισμού της.
«Εάν οι συνθήκες στις αγορές είναι ευνοϊκές, ίσως εκδώσουμε ένα νέο ομόλογο, πιθανόν τον επόμενο μήνα», δήλωσε στο Reuters κυβερνητικός αξιωματούχος.
«Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα την διάρκεια. Το ποσό θα είναι ανάλογο με την έκδοση του πενταετούς», πρόσθεσε, τοποθετώντας έτσι στα 2,5 δισ. ευρώ το ποσό της έκδοσης.
Σήμερα η απόδοση του δεκαετούς ελληνικού ομολόγου κυμαίνεται στο 3,72%, σε χαμηλά επίπεδα έτους.
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30