Η εμπειρία του πελάτη και η περαιτέρω βελτίωση αυτής αποτελεί τον βασικό στόχο που έχει θέσει η Alpha Bank, όσον αφορά στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών, όπως εξηγεί στο CNN Greece ο κ. Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής, Chief Digital Officer & Retail Banking Products της Alpha Bank.

Σύμφωνα με τον κ. Χαραλαμπίδη, οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες, κάτι που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ο αριθμός των ενεργών χρηστών e-banking, για το σύνολο της ελληνικής τραπεζικής αγοράς, έχει ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια. Ειδικότερα στην Alpha Bank το 2018, οι ενεργοί χρήστες του web banking αυξήθηκαν περισσότερο από 20%, ενώ αντίστοιχα στο mobile banking το ποσοστό αύξησης των ενεργών χρηστών ξεπέρασε το 50%.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως οι ίδιοι οι χρήστες ψάχνουν μόνοι τους και ανακαλύπτουν νέες υπηρεσίες. Είναι χαρακτηριστικό πως το 35% των ενεργοποιήσεων του e-banking πραγματοποιείται από το κινητό τηλέφωνο, χωρίς επίσκεψη στο κατάστημα, ενώ ο αριθμός των ενημερώσεων στοιχείων μέσω των online καναλιών έχει φθάσει τις 4000 σε μηνιαία βάση.

Επιπλέον, όπως αναφέρει ο κ. Χαραλαμπίδης παρατηρείται μία ευρύτερη μεταφορά υπηρεσιών από το κατάστημα στα νέα δίκτυα. Οι νέες υπηρεσίες έχουν σημαντική αποδοχή, με τις εκδόσεις των νέων prepaid καρτών με την επωνυμία Bleep να έχουν ξεπεράσει τις 30.000, ενώ το νέο Bonus app έχουν σπεύσει να «κατεβάσουν» ήδη περισσότεροι από 50.000 χρήστες.

Όσον αφορά στο στόχο για το 2019, σύμφωνα με τον κ. Χαραλαμπίδη, είναι να συνεχισθεί αυτή η προσπάθεια για την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, το πλάνο περιλαμβάνει αφενός να μην είναι απαραίτητο για έναν πελάτη να πηγαίνει στο κατάστημα, όπως και οι ψηφιακές πωλήσεις, καθώς ο στόχος είναι το 80% των προϊόντων και υπηρεσιών της Alpha Bank να είναι διαθέσιμα και από τα online κανάλια.

og 1200x628

Διαβάστε επίσης