Την παρουσία του στην ελληνική αγορά θέλει να ενισχύσει ο Thomas Cook, ο δεύτερος μεγαλύτερος tour operator στην Ευρώπη, στα πλάνα του οποίου είναι τόσο η απόκτηση νέων ξενοδοχειακών μονάδων, όσο και η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών αλλά και νέων εμπειριών στους πελάτες του.

Όπως αναφέρει στο CNN Greece, ο David Child, διευθυντής επικοινωνίας και μάρκετινγκ για τα ξενοδοχεία και τα resorts της εταιρείας, το επενδυτικό πλάνο για την Ελλάδα ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ και ο στόχος είναι τόσο η απόκτηση και η δημιουργία νέων ξενοδοχείων μέσω της κοινοπραξίας που δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια με την LMEY όσο και η ανάληψη της διαχείρισης υπάρχοντων ξενοδοχείων σε δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας. Σημειωτέον πως Ελλάδα και Ισπανία είναι οι δύο βασικές αγορές όπου επικεντρώνεται ο Thomas Cook, ο οποίος δείχνει να επιδιώκει να αλλάξει το επιχειρηματικό μοντέλο του κινούνται προς αυτό του παρόχου ολοκληρωμένων ξενοδοχειακών υπηρεσιών που προσφέρει διαφορετικές και εμπλουτισμένες υπηρεσίες στους πελάτες του.

Χαρακτηριστικό δείγμα των προθέσεων του Thomas Cook είναι τα πρόσφατα εγκαίνια του Casa Cook Kos, που αποτελεί τη «ναυαρχίδα» στην Ελλάδα και το οποίο ανήκει στην προαναφερθείσα κοινοπραξία που έχει την επωνυμία Thomas Cook Hotel Investments (TCHI). Η τελευταία, όπως σημειώνει ο κ. Child, προχώρησε πρόσφατα και στην εξαγορά διπλανής έκτασης στην Κω με στόχο να δημιουργήσει τον επόμενο χρόνο ξενοδοχειακή μονάδα υπό την επωνυμία Cook’s Club.  

Το Casa Cook Kos είναι το 4ο ιδιόκτητο ξενοδοχείο της εταιρείας στη χώρα μας και το 9ο συνολικά (σ.σ. τα υπόλοιπα είναι στην Ισπανία) και θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο στόχος που είχε τεθεί είναι να διαθέτει 10 περίπου ξενοδοχεία, στα πρώτα δύο χρόνια της λειτουργίας της. Αυτό, όπως εξηγεί ο κ. Child, σημαίνει ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ταχεία ανάπτυξη τους επόμενους μήνες. Η συνολική χρηματοδότηση ανέρχεται στα 91 εκατ. ευρώ (40 εκατ. ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς και 51 εκατ. από την ισπανική Caixa Bank) και «πλέον θέλουμε να επικεντρωθούμε στην διαχείριση και στην αναζήτηση νέας χρηματοδότησης για περαιτέρω επενδύσεις τα επόμενα χρόνια τόσο σε δημοφιλείς προορισμούς για τους οποίους έχουμε αυξημένη ζήτηση, όπως Ζάκυνθο, Κω, Κέρκυρα και άλλα και ίσως και σε προορισμούς της ηπειρωτικής Ελλάδας, όπως για παράδειγμα η Καλαμάτα».  Παράλληλα, ο Thomas Cook επιδιώκει την επέκταση των συνεργασιών του με τοπικούς ομίλους προκειμένου να αναλάβει τη διαχείριση υφιστάμενων μονάδων με σχετικές συζητήσεις να βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.

Πέρα από τις νέες μονάδες, γίνονται και ανακαινίσεις υφιστάμενες μονάδες με χαρακτηριστικό παράδειγμα την επένδυση 7 εκατ. ευρώ στο μεγαλύτερο ξενοδοχείο της εταιρείας στην Ελλάδα, το Sunwing Kallithea στη Ρόδο, για την ανακαίνιση του.

Σύμφωνα με τον κ. Child, ο Thomas Cook βρίσκεται σε μία περίοδο αλλαγών, οι οπίες πέραν από την εξαγορά και ανάληψη διαχείρισης νέων μονάδων, περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη αξιοποίηση των ψηφιακών καναλιών. Σύμφωνα με τον κ. Child πλέον οι μισές πωλήσεις του ομίλου πραγματοποιούνται online και το ποσοστό αυτό δεν θα μειωθεί.

«Θέλουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας καλύτερα ή με τον τρόπο που προτιμούν οι ίδιοι» τονίζει.

Η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών περιλαμβάνει και υπηρεσίες όπως είναι το online check-in πριν την άφιξη ώστε ο πελάτης να πηγαίνει απευθείας στο δωμάτιο του, η δυνατότητα να προεπιλέγει το δωμάτιο του ή να κάνει κράτηση στην ξαπλώστρα του. Παράλληλα, μία από τις βασικές επιδιώξεις είναι να προσθέτουν δραστηριότητες στις μονάδες τους προκειμένου να προσφέρουν μία διαφοροποιημένη εμπειρία.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!