Παρατείνεται η προθεσμία για τη ρύθμιση οφειλών προς τους δήμους
Παράταση της προθεσμίας για ρύθμιση οφειλών προς τους δήμους και τα νομικά πρόσωπα αυτών, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2019, προβλέπει τροπολογία που αναμένεται να καταθέσει το υπουργείο Εσωτερικών.
Η προθεσμία έληγε στις 17 Σεπτεμβρίου και η παράταση δίνεται κατόπιν σχετικού αιτήματος του προέδρου της ΚΕΔΕ, Γιώργου Πατούλη προς τον υπουργό Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκο και συνεννόησης του τελευταίου με τον υφυπουργό Εσωτερικών, Θεόδωρο Λιβάνιο.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή Posokanei: - 22 ερωταπαντήσεις
01:00
ΧΡΗΜΑ
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027 για συνταξιούχους: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις μετά από καταδίωξη και σύγκρουση μοτοσικλέτας με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
23:59
ΕΛΛΑΔΑ
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη λεωφόρο Λαυρίου
23:58
ΚΟΣΜΟΣ