Πώς θα υποβληθούν οι δηλώσεις για τις αναστολές συμβάσεων τον Ιούνιο
Ανακοινώθηκαν επιπρόσθετες διευκρινίσεις αναφορικά με την υποβολή των δηλώσεων αναστολών συμβάσεων εργασίας για τον Ιούνιο.
Συγκεκριμένα:
- Για τις περιπτώσεις εργαζομένων, των οποίων η σύμβαση εργασίας είχε τεθεί σε αναστολή κατά τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο και παρατείνεται για τον Ιούνιο, υποβάλλεται το έντυπο «Δήλωση Αναστολής Συμβάσεων Εργασίας-Παρατάσεις/Οριστικές Διακοπές».
- Για τις περιπτώσεις εργαζομένων, των οποίων η σύμβαση εργασίας τίθεται σε αναστολή για πρώτη φορά κατά τον Ιούνιο, υποβάλλεται το έντυπο «Δήλωση Αναστολής Συμβάσεων Εργασίας».
- Το έντυπο «Δήλωση Αναστολής Συμβάσεων Εργασίας» υποβάλλεται μόνο από την έδρα της επιχείρησης (αρ. παραρτήματος - 0), ενώ παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλών υποβολών, με την προϋπόθεση ότι κάθε επόμενη υποβολή περιλαμβάνει εργαζόμενους που δεν έχουν συμπεριληφθεί σε καμία από τις προηγούμενες υποβολές.
Άμεσες συνομιλίες CENTCOM - Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν στο Κατάρ ανακοίνωσε ο Βανς
20:30
ΗΠΑ: Ανοίγει ο δρόμος για τη μαζική απέλαση χιλιάδων μεταναστών υπό προσωρινή προστασία
20:27
Ανακαλύφθηκαν δύο εξωπλανήτες μεγάλοι σαν τον Δία και ελαφρύτεροι από μαλλί της γριάς
20:18
Δ. Αβραμόπουλος: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο και ζητά να ακυρωθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
20:12