ΑΑΔΕ: Σε πέντε λεπτά αντί για πέντε μήνες η μείωση της προκαταβολής φόρου
Ανανεώθηκε:
Σε σημαντική επιτάχυνση της διαδικασίας μείωσης του συντελεστή προκαταβολής φόρου για τις επιχειρήσεις, που τη δικαιούνται και έχουν ήδη υποβάλει τη φορολογική τους δήλωση, προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό και τη εγκύκλιο του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, που θα δημοσιευθεί τη Δευτέρα, αρκεί ένα απλό κλικ για την επανυποβολή της δήλωσης, με τα ίδια ακριβώς στοιχεία της αρχικής, ώστε να υπολογιστεί ο φόρος με το μειωμένο συντελεστή προκαταβολής.
Δηλαδή, αρκούν το πολύ πέντε λεπτά για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Με τον τρόπο αυτό, η ΑΑΔΕ δίνει τη δυνατότητα σε πάνω από 350.000 επιχειρήσεις να επωφεληθούν άμεσα από το μέτρο. Σε αντίθετη περίπτωση, σύμφωνα με την αρμόδια διεύθυνση φορολογικών εφαρμογών της ΑΑΔΕ, η σχετική διαδικασία θα διαρκούσε έως και πέντε μήνες!
Για το σκοπό αυτό, οι δικαιούχοι θα λάβουν ένα εξατομικευμένο μήνυμα στη θυρίδα τους στο myTaxisnet με τις σχετικές οδηγίες. Η προθεσμία για την υποβολή της τροποποιητικής λήγει στις 30 Δεκεμβρίου 2020.
Αυτονόητα, όσοι από τη Δευτέρα, θα υποβάλλουν για πρώτη φορά τη δήλωση τους, θα λάβουν την εκκαθάριση του φόρου απευθείας με το νέο μειωμένο συντελεστή προκαταβολής.
Τι αλλάζει στην διαπραγμάτευση servicers και οφειλετών: Τα πρόστιμα και το πλαφόν του 15%
01:00
Φαρμακείο αυτοκινήτων: Τι θα πρέπει να περιέχει το κιτ πρώτων βοηθειών από 1η Ιανουαρίου 2027
00:30
Ο Ρονάλντο επιστρέφει στην Εθνική Πορτογαλίας - Η πρώτη δήλωση μετά την επεισοδιακή αποχώρησή του
23:59
KKE για συλλαλητήριο στην Αθήνα: Μήνυμα εναντίωσης στους πολεμικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ
23:50