«Εξοικονομώ - Αυτονομώ»: 2.356 αιτήσεις στο πρόγραμμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
Σε διάστημα μόλις 16 λεπτών εξαντλήθηκαν την Παρασκευή τα κονδύλια του προγράμματος «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Συγκεκριμένα η πλατφόρμα έκλεισε στις 10.16 το πρωί. Υποβλήθηκαν 7.985 αιτήσεις, εκ των οποίων εγκρίθηκαν οι 2.356, δεσμεύοντας το ποσό που είχε προϋπολογιστεί για την Περιφέρεια (51,4 εκατ. ευρώ). Η μέση επιχορήγηση ανά εγκριθείσα αίτηση είναι της τάξης των 21.800 ευρώ.
Το πρόγραμμα -που χρηματοδοτείται με πόρους από το ΕΣΠΑ με συγχρηματοδότηση Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης- συνεχίζεται τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου με το άνοιγμα της πλατφόρμας στις 10.00 π.μ. για τις Περιφέρειες Κρήτης, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ