e-ΕΦΚΑ: Στις 4 Μαρτίου η καταβολή δωροσήμου στους εργατοτεχνίτες οικοδόμους
Ανανεώθηκε:
Την Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2021, θα πραγματοποιηθεί εμβόλιμη καταβολή αδειοδωρoσήμου αποκλειστικά μέσω των τραπεζών με πίστωση του λογαριασμού, που έχει δηλωθεί από τους εργατοτεχνίτες οικοδόμους, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.
Η εν λόγω καταβολή αφορά τους εργατοτεχνίτες οικοδόμους, δικαιούχους του αδειοδωροσήμου Χριστουγέννων 2020, οι οποίοι δεν είχαν δηλώσει εγκαίρως τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού τους (IBAN), προκειμένου να πληρωθούν τον Δεκέμβριο 2020 και τα δήλωσαν, μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2021.
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο από 29 Ιουνίου έως 3 Iουλίου
18:36
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε στο νοσοκομείο - Είχε εντοπιστεί αναίσθητο μέσα σε αυτοκίνητο
18:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Κάρολος γυρίζει την πλάτη στο Μπάκιγχαμ - Δεν θα μείνει εκεί μετά την ανακαίνιση εκατομμυρίων
18:20
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη
18:13
CULTURE