Σοφία Ζαχαράκη: Στις 14 Μαΐου θα ανοίξει ο τουρισμός
Ανανεώθηκε:
Στις 14 Μαΐου αναμένεται να ανοίξει ο τουρισμός στην χώρα τόνισε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη.
Μιλώντας στην τηλεόραση του Mega, η κ. Ζαχαράκη ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι μέχρι τότε, υπάρχει μια πιλοτική επανεκκίνηση με το Ισραήλ, ενώ σε λίγες μέρες θα γνωστοποιηθεί η επικαιροποιημένη μορφή των πρωτοκόλλων για τον τουρισμό.
Παράλληλα, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» η υφυπουργός Τουρισμού αναφέρεται στους σχεδιασμούς του υπουργείου εν όψει του καλοκαιριού και σημειώνει ότι κάνουμε κάθε προσπάθεια, χρησιμοποιούμε κάθε μηχανισμό καi μέσο, ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα από την προηγούμενη χρονιά.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Νόμιζα ότι θα πεθάνω - Ήταν σαν ταινία» - Συγκλονιστικές μαρτυρίες για το διπλό σεισμό
15:42
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο - Άμεση κινητοποίηση της πυροσβεστικής
15:41
ΚΟΣΜΟΣ