Αφορολόγητο 9.091 ευρώ και ανώτατο συντελεστή 45% με τη νέα κλίμακα
Αφορολόγητο 9.091 ευρώ και ανώτατο συντελεστή 45% προβλέπει η πρόταση της κυβέρνησης για τη νέα κλίμακα εισοδήματος.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Οικονομικών για εισοδήματα πάνω από 20.000 ευρώ η έκπτωση φόρου μειώνεται κατά 10 ευρώ ανά 1000 ευρώ εισοδήματος μέχρι που απαλείφεται.
Με τη νέα κλίμακα οι συντελεστές φόρου εισοδήματος για μισθωτούς συνταξιούχους και ελεύθερους επαγγελματίες έχουν ως εξής:
- Από 0-20.000 ευρώ 22%,
- Από 20.001-30.000 ευρώ 29%,
- Από 30.001-40.000 ευρώ 37%,
- Άνω των 40.000 ευρώ 45%
Με τη νέα κλίμακα φορολογούμενος με 15.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα θα καταβάλει πρόσθετο φόρο 61 ευρώ σε σχέση με σήμερα. Ομοίως, κάποιος που έχει εισόδημα 100.000 ευρώ, θα καταβάλει πρόσθετο φόρο 1.800.
ΣΠΟΡ
Ο Ρονάλντο επιστρέφει στην Εθνική Πορτογαλίας - Η πρώτη δήλωση μετά την επεισοδιακή αποχώρησή του
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
KKE για συλλαλητήριο στην Αθήνα: Μήνυμα εναντίωσης στους πολεμικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ
23:50
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ρούμπιο: Τι θα πει στην ομιλία του στην Πνύκα - Αναφορές στην αρχαία Ελλάδα με φόντο την Ακρόπολη
23:42
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η «ψήφος εμπιστοσύνης» των ΗΠΑ στην Ελλάδα και το πόκερ Ερντογάν στην Ανατολική Μεσόγειο
23:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ