Δεν αλλάζει ο σχεδιασμός της απολιγνιτοποίησης ξεκαθαρίζει η ΔΕΗ
Αναφορικά με δημοσίευμα για παράταση του χρόνου λειτουργίας των λιγνιτικών μονάδων, η ΔΕΗ προχώρησε σε αποσαφηνίσεις.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο πλάνο απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, όπως αυτό έχει παρουσιαστεί ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019 και υλοποιείται κανονικά.
Η απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ για τις ώρες λειτουργίας των υφιστάμενων λιγνιτικών μονάδων αφορά σε ώρες που θα έχουν εξαντληθεί έως τον προγραμματισμένο χρόνο απόσυρσής τους.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ είναι το ακόλουθο:
2021: Καρδιά 3-4 (αποσύρθηκαν)
2022: Μεγαλόπολη 3, Άγ. Δημήτριος 1-4
2023: Άγ. Δημήτριος 5, Μελίτη 1, Μεγαλόπολη 4
2025: Πτολεμαΐδα 5 (μετατροπή σε φυσικό αέριο)
Ανησυχία και ταλαιπωρία για 1.246 επιβάτες πλοίου που προσάραξε κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21