Δεν αλλάζει ο σχεδιασμός της απολιγνιτοποίησης ξεκαθαρίζει η ΔΕΗ
Αναφορικά με δημοσίευμα για παράταση του χρόνου λειτουργίας των λιγνιτικών μονάδων, η ΔΕΗ προχώρησε σε αποσαφηνίσεις.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο πλάνο απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, όπως αυτό έχει παρουσιαστεί ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019 και υλοποιείται κανονικά.
Η απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ για τις ώρες λειτουργίας των υφιστάμενων λιγνιτικών μονάδων αφορά σε ώρες που θα έχουν εξαντληθεί έως τον προγραμματισμένο χρόνο απόσυρσής τους.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ είναι το ακόλουθο:
2021: Καρδιά 3-4 (αποσύρθηκαν)
2022: Μεγαλόπολη 3, Άγ. Δημήτριος 1-4
2023: Άγ. Δημήτριος 5, Μελίτη 1, Μεγαλόπολη 4
2025: Πτολεμαΐδα 5 (μετατροπή σε φυσικό αέριο)
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44