Δεν αλλάζει ο σχεδιασμός της απολιγνιτοποίησης ξεκαθαρίζει η ΔΕΗ
Αναφορικά με δημοσίευμα για παράταση του χρόνου λειτουργίας των λιγνιτικών μονάδων, η ΔΕΗ προχώρησε σε αποσαφηνίσεις.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο πλάνο απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, όπως αυτό έχει παρουσιαστεί ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019 και υλοποιείται κανονικά.
Η απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ για τις ώρες λειτουργίας των υφιστάμενων λιγνιτικών μονάδων αφορά σε ώρες που θα έχουν εξαντληθεί έως τον προγραμματισμένο χρόνο απόσυρσής τους.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ είναι το ακόλουθο:
2021: Καρδιά 3-4 (αποσύρθηκαν)
2022: Μεγαλόπολη 3, Άγ. Δημήτριος 1-4
2023: Άγ. Δημήτριος 5, Μελίτη 1, Μεγαλόπολη 4
2025: Πτολεμαΐδα 5 (μετατροπή σε φυσικό αέριο)
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
Θεσσαλονίκη: Νεκρός οδηγός φορτηγού με οικοδομικά στην Εγνατία Οδό - Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα
09:24
Bookreads - Δημήτρης Ρόκος: «Kανένα έργο δεν σταματά ποτέ να μεταβάλλεται»
09:17