ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στην τελική ευθεία το νέο online marketplace του ομίλου Μαρινάκη

Στην τελική ευθεία το νέο online marketplace του ομίλου Μαρινάκη
Επικεφαλής του SHOPFLIX.gr θα είναι ο κ. Χρήστος Καλογεράκης

Στην τελική ευθεία μπαίνει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το νέο online marketplace της εταιρείας Wellcomm του ομίλου Μαρινάκη, έχοντας επικεφαλής τον Χρήστο Καλογεράκη, ένα από τα πιο έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη του χώρου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ονομασία της πλατφόρμας θα είναι SHOPFLIX.gr.

Εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί, γίνεται ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια άκρως εμπορική αλλά και πολλά υποσχόμενη προσπάθεια, που στοχεύει σε κυρίαρχη θέση στην αγορά.

Έτσι το εγχείρημα που «στήνεται» τους τελευταίους μήνες παίρνει «σάρκα και οστά» φιλοδοξώντας να παίξει σημαντικό ρόλο στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Διεκδικεί έτσι σημαντικό μερίδιο σε μια πίτα που ανέρχεται σε 14 δισ. ευρώ ετησίως, καθώς το e-commerce έχει εκτιναχθεί την τελευταία διετία λόγω των περιορισμών αλλά και των αλλαγών στις καταναλωτικές συνήθειες που έχει φέρει η πανδημία.

Ως προς το χρονοδιάγραμμα, η εκτίμηση που υπάρχει με τα σημερινά δεδομένα είναι ότι το online marketplace του ομίλου Μαρινάκη θα βρίσκεται «στον αέρα» μέχρι το τέλος του πρώτο τριμήνου του τρέχοντος έτους. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα της Wellcomm, υπό την καθοδήγηση του Χρήστου Καλογεράκη, εργάζεται με πυρετώδεις ρυθμούς, προκειμένου να έχει ολοκληρώσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν το λανσάρισμα της πλατφόρμας.

Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται εντατικές εκπαιδεύσεις τόσο στα μέλη της ομάδας όσο και στα συνεργαζόμενα καταστήματα, που θα συναποτελούν το marketplace. Και για τον σκοπό αυτό αξιοποιείται η εμπειρία του κ. Καλογεράκη, ο οποίος στο παρελθόν έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος στην Public MediaMarkt.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το νέο marketplace του ομίλου Μαρινάκη έρχεται σε μια εποχή που το online shopping στην Ελλάδα –αλλά και παγκοσμίως- καταγράφει εντυπωσιακή άνοδο, καθώς η πανδημία έχει αλλάξει άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες.

Ενδεικτικό είναι ότι, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της έρευνας που διενεργεί το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το ΣΕΛΠΕ, το 50% των χρηστών του Διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω Internet το τελευταίο 15ήμερο. Ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2019, όταν και διαμορφωνόταν μόλις στο 26%.

Επιπλέον, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, για τους online καταναλωτές οι διαδικτυακές αγορές αντιπροσωπεύουν κατά μέσο όρο το 10% των συνολικών τους αγορών. Μάλιστα τουλάχιστον ένας στους τρεις online καταναλωτές πραγματοποιεί πάνω από το 20% των συνολικών του αγορών ηλεκτρονικά.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η τάση αυτή αναμένεται να παγιωθεί και μετά το τέλος της πανδημίας, ενώ υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανόδου, καθώς –παρά την αύξηση της τελευταίας διετίας- η χώρα μας συνεχίζει να υπολείπεται σε σχέση με τη Δυτική και Βόρεια Ευρώπη, όπου πλέον οκτώ στους 10 πολίτες πραγματοποιούν τις αγορές τους διαδικτυακά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ