ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Coca Cola HBC: Aύξηση οργανικών εσόδων 25,9% στο πρώτο τρίμηνο 2022

Coca Cola HBC:  Aύξηση οργανικών εσόδων 25,9% στο πρώτο τρίμηνο 2022
AP

Aύξηση των οργανικών εσόδων κατά 25,9% ανακοίνωσε η Coca Cola HBC AG για το πρώτο τρίμηνο χωρίς την αγορά της Ρωσίας και της Ουκρανίας, παράλληλα είχε διαρκής παρουσία στον τομέα των αναδυόμενων αγορών παρά τις δύσκολες συνθήκες. Επίσης τα κέρδη μετοχών αξίας επιταχύνθηκαν.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2022:

Η εικόνα βασικών οικονομικών μεγεθών για το πρώτο τρίμηνο του 2022:

  • H εστιασμένη εκτέλεση της στρατηγικής οδήγησε σε ευρεία ανάπτυξη, με την οργανική να φτάνει 24,2% στο πρώτο τρίμηνο
  • Αύξηση οργανικών εσόδων πρώτου τριμήνου χωρίς Ρωσία και Ουκρανία +25,9%
  • Διαρκής ισχύς στον τομέα των Αναδυόμενων παρά τις δύσκολες συνθήκες
  • Τα κέρδη μετοχών αξίας επιταχύνθηκαν, με Sparkling +240 bps και NARTD +190 bps. Οι όγκοι συνέχισαν να αυξάνονται.

Συνεχίζουμε να παρέχουμε επείγουσα υποστήριξη και οικονομική ανακούφιση στους ανθρώπους μας και τις οικογένειές τους που έχουν πληγεί από τις συγκρούσεις και την ανθρώπινη τραγωδία στην Ουκρανία. Επιπλέον, μαζί με την The Coca-Cola Company, το The Coca-Cola Foundation και άλλους εμφιαλωτές, έχουμε δεσμεύσει 15 εκατομμύρια δολάρια για να στηρίξουμε τις προσπάθειες ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή, σημειώνει η εταιρεία.

Η αύξηση του οργανικού όγκου κατά 11,3% συνεχίζει να οφείλεται σε κατηγορίες προτεραιότητας στο χαρτοφυλάκιο 24/7: Sparkling +10,0%; χαμηλή/καθόλου ζάχαρη +45,3%; Αφρώδης για ενήλικες +22,9%; και ενεργειακά +31,7%

Η τιμολόγηση και άλλες ενέργειες διαχείρισης ανάπτυξης εσόδων οδήγησαν σε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 11,6% με τη βελτίωση του μείγματος κατηγορίας, πακέτου και καναλιών. Και οι τρεις τομείς κινήθηκαν βάσει σχεδίων τιμολόγησης για τη διαχείριση αυξημένων πληθωριστικών πιέσεων χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στους όγκους.

Η Αίγυπτος πρόσθεσε σχεδόν 12 ποσοστιαίες μονάδες στην αναφερόμενη αύξηση του όγκου και 7 ποσοστιαίες μονάδες στα αναφερόμενα καθαρά έσοδα από πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο. Η ενοποίηση της επιχείρησης προχωρά καλύτερα από τις προσδοκίες από τις προσδοκίες

Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, η εταιρεία είναι σε στενή ευθυγράμμιση με την The Coca-Cola Company για την εφαρμογή της απόφασης να αναστείλει τις δραστηριότητές της στη Ρωσία. «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι από τις 8 Μαρτίου σταματήσαμε τις παραγγελίες για συμπυκνώματα στη Ρωσία και σταματήσαμε τις επενδύσεις στην αγορά»

Ο Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Είμαστε βαθιά θλιμμένοι από την ανείπωτη τραγωδία και τον συνεχιζόμενο ανθρώπινο πόνο στην Ουκρανία. Στεκόμαστε στο πλευρό των συναδέλφων μας και όλων όσων έχουν πληγεί. Συνεχίζουμε να δίνουμε προτεραιότητα στην ασφάλεια των ανθρώπων μας και των οικογενειών τους και παρέχουμε πρακτική και οικονομική υποστήριξη, καθώς και δωρεές για ανθρωπιστική βοήθεια στην πληγείσα περιοχή.

Παράλληλα, οι άνθρωποι της Coca-Cola HBC συνέχισαν να εφαρμόζουν τη στρατηγική μας για την ανάπτυξη, επιτυγχάνοντας ισχυρή αύξηση της ανώτατης γραμμής, η οποία ήταν ισορροπημένη μεταξύ όγκου και εσόδων ανά κιβώτιο.

Το πληθωριστικό περιβάλλον έχει μόνο ενταθεί από την τελευταία σειρά αποτελεσμάτων μας, και γι' αυτό είμαι τόσο ικανοποιημένος που βλέπω την αποτελεσματική χρήση των δυνατοτήτων μας για τη διαχείριση της αύξησης των εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης, να είναι ορατή στις επιδόσεις μας. Υπάρχουν πολλά άλλα σημαντικά σημεία του τριμήνου, όπως η υποδοχή της Αιγύπτου στον Όμιλο, οι συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις των Sparkling και Energy και, ειδικότερα, οι πολύ ισχυρές επιδόσεις των μεριδίων αγοράς που συνέχισαν να επιταχύνονται το α' τρίμηνο.

Έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στο χαρτοφυλάκιό μας, στην εξελισσόμενη πορεία προς την αγορά, στην πελατοκεντρική εμπορική στρατηγική, στις δυνατότητες των ποικίλων αγορών μας και, πάνω απ' όλα, στις ικανότητες των ανθρώπων μας. Παραμένουμε ευέλικτοι, καθώς ιεραρχούμε τις επενδύσεις μας, με πειθαρχία, στις υπόλοιπες αγορές μας για να συνεχίσουμε να προωθούμε τη βιώσιμη ανάπτυξη παρά το αβέβαιο περιβάλλον».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ