ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα κριτήρια υπολογισμού των νέων τελών ταξινόμησης

Τα κριτήρια υπολογισμού των νέων τελών ταξινόμησης
EUROKINISSI/ ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Μεγάλες αλλαγές ισχύουν στον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης, μετά την κατάργηση από την 1η Ιουνίου 2016 του μέτρου της απόσυρσης και την αύξηση του συντελεστή φορολόγησης των μισθωμάτων από 30% σε 80%.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας Ημερησία, ο υπολογισμός των τελών ταξινόμησης γίνεται ως εξής:

- Υπολογίζεται η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων ενός αυτοκινήτου και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε

- Καταργείται ο φόρος πολυτελείας

- Απαλλάσσονται τα υβριδικά κατά 50% από το τέλος ταξινόμησης, ενώ απαλλάσσονται πλήρως μόνον τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα

- Η φορολόγηση των τελών ταξινόμησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με προδιαγραφές ρύπων 5 ευρώ γίνεται ευνοϊκότερη (δεν ισχύουν επιβαρύνσεις)

- Δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφοροποίηση στα πιο ρυπογόνα αυτοκίνητα (4 ευρώ και παλαιότερα)

- Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται απομείωση των συντελεστών κατά 5% για ρύπους έως 100 γρ./χλμ. και αυξήσεις από 10% έως 60% για ρύπους από 121 γρ./χλμ. και άνω

- Στην περίπτωση των Ι.Χ. με ρύπους από 101-120 γρ./χλμ. δεν προβλέπεται καμία αυξομείωση στον συντελεστή

ΔΗΜΟΦΙΛΗ