Eurostat: Σε συνθήκες φτώχειας 1 στους 3 Έλληνες
Τη ζοφερή εικόνα διαβίωσης των Ελλήνων αποτυπώνουν τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat για το 2015 καθώς πάνω από ένας στους τρεις κατοίκους στην Ελλάδα, ζει σε συνθήκες φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, το 2015 ήταν αντιμέτωποι με τον κίνδυνο της φτώχειας ή του κοινωνικού αποκλεισμού 3,8 εκατ. άνθρωποι, δηλαδή το 35,7% του πληθυσμού. Το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό κυμαινόταν στο 28,1%.
Αναλυτικότερα, σε συνθήκες φτώχειας βρίσκεται το 21,4% του πληθυσμού των Ελλήνων, σε συνθήκες ένδειας το 22,2%. Σε οικογένεια που είναι αντιμέτωπη με τον κίνδυνο της ανεργίας (δηλαδή κανένα μέλος να μην έχει κανονική εργασία) βρίσκεται το 16,8% του πληθυσμού. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ε.Ε είναι 17,3%, 8,1% και 10,5%.
Στα υπόλοιπα κράτη – μέλη της Ε.Ε, το αντίστοιχο ποσοστό επανήλθε το 2015 στα επίπεδα του 2008, δηλαδή στο 23,7% (118,8 εκατ. άνθρωποι).
Σε χειρότερη κατάσταση από την Ελλάδα
Σε χειρότερη κατάσταση από την Ελλάδα, αναφορικά με το ποσοστό του πληθυσμού που θεωρείται ότι βρίσκεται σε κατάσταση φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού, είναι η Βουλγαρία (41,3%) και η Ρουμανία (37,3).
Ένας άνθρωπος βρίσκεται σε κατάσταση φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού, όταν ανήκει σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες. Είτε θεωρείται φτωχός, είτε ζει σε κατάσταση ένδειας και σε οικογένεια που βρίσκεται αντιμέτωπη με τον κίνδυνο της ανεργίας.
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00