Αχτσιόγλου: Παρελθόν η πολιτική εγκατάλειψης της περιουσίας των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης
«Η πολιτική εγκατάλειψης της περιουσίας των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης, που είχε ως αποτέλεσμα σήμερα το 49% των ακινήτων να παραμένει κλειστό, θα αποτελέσει σύντομα παρελθόν», επισημαίνει η υπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου στη Αυγή της Κυριακής με αφορμή τις πρόσφατες εξαγγελίες για την αξιοποίηση των ακινήτων των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης.
Όπως σημειώνει η κ. Αχτσιόγλου, «η απαξίωση της ακίνητης περιουσίας των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της απαξίωσης του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης συνολικά, με συνέπεια την απώλεια εσόδων για τα ασφαλιστικά ταμεία και την απώλεια πολλών θέσεων εργασίας».
Η υπουργός αναφέρει ότι το πιλοτικό σχέδιο για την άμεση αξιοποίηση 24 εμβληματικών ακινήτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας θα αποτελέσει οδηγό για την επέκτασή του στο σύνολο των 1.126 ακινήτων σε όλη τη χώρα. Παράλληλα, δηλώνει ότι το υπουργείο θα απευθύνει δημόσια πρόσκληση σε όλους τους φορείς του Δημοσίου για χρήση περίπου 120 ακινήτων στη πρωτεύουσα, «με σκοπό την επίτευξη οικονομίας κλίμακος».
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19