Έντομο – φονιάς αποδεκατίζει το δάσος Σέιχ Σου
Αποκαρδιωτικές είναι οι εικόνες από το δάσος του Σέιχ Σού στη Θεσσαλονίκη.
Το πυκνό πευκοδάσος αποδεκατίζεται από ένα φλοιοφάγο έντομο, γνωστό ως έντομο - φονιάς των πεύκων. Η επιστημονική του ονομασία είναι «Tomicus piniperda».
Ήδη έχουν εξαφανιστεί 3.500 στρέμματα, δηλαδή σχεδόν το 1/10 του δάσους, σύμφωνα με το δημοσίευμα του rthess.gr. Το συγκεκριμένο έντομο μάλιστα, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με ψεκασμούς και πρέπει αναγκαστικά να κοπεί. Ειδάλλως, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος μετάδοσης και στο υπόλοιπο δάσος.
Το πρόβλημα είναι πιο έντονο στην περιοχή του Ρετζικίου, όπου το έντομο έχει προσβάλλει μεγάλο αριθμό δέντρων.
Δυστυχώς, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση του δασαρχείου, δεν υπάρχουν κονδύλια για να ξεκινήσουν οι υλοτομήσεις.
Παρέμβαση Ελληνοαμερικανών βουλευτών για την πώληση αμερικανικών κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία
12:50
Ο Ανδρουλάκης θα καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη για την ακρίβεια - Όσα είπε από τη Ρόδο
12:44
Σχοινάς: Μεγάλο πακέτο πληρωμών σε αγρότες τη Δευτέρα - Ενίσχυση 20 εκατ. για ρύζι μέσω de minimis
12:40
Θρίλερ στο Ηράκλειο με τη γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
12:28