Ενεργειακές κοινότητες: Ο Δήμος Μοσχάτου - Ταύρου ενώνει τις δυνάμεις του με το ΕΜΠ
Ανανεώθηκε:
Ένα σημαντικό σχέδιο στον Δήμο Μοσχάτου - Ταύρου οδεύει προς την υλοποίησή του, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης.
Ο δήμαρχος Ανδρέας Ευθυμίου είχε συνάντηση με τον αναπληρωτή καθηγητή του ΕΜΠ Χάρη Δούκα και τους συνεργάτες του, όπου παρουσιάστηκε το σχέδιο καταστατικού και η ολοκληρωμένη μεθοδολογία για την ενεργειακή κοινότητα, η οποία σχεδιάζεται να αναπτυχθεί από τον δήμο.
Στόχος και των δύο πλευρών είναι η καταπολέμηση της ενεργειακής φτώχειας, καθώς και η εγκατάσταση ψηφιακής πλατφόρμας για τη διαχείριση των ενεργειακών καταναλώσεων κτιριακών εγκαταστάσεων του δήμου, κάτι που θα καταστήσει εφικτό τον ενεργειακό συμψηφισμό.
Το αμέσως επόμενο διάστημα, ο Δήμος Μοσχάτου - Ταύρου και το ΕΜΠ θα προχωρήσουν τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη δράσεων καινοτομίας και υψηλής κοινωνικής προστιθέμενης αξίας.
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30