Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Μεγάλη συναυλία για το περιβάλλον στο Ηρώδειο
Ανανεώθηκε:
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός παρουσιάζει μια μεγάλη συναυλία για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, την Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου στο Ηρώδειο, με το έργο του συνθέτη Πασχάλη Τόνιου «Μητέρα Γη Συγνώμη».
Πρόκειται για μια πολυπληθή παραγωγή με τη συμμετοχή σπουδαίων καλλιτεχνών, συμφωνικής ορχήστρας και 400 χορωδών, που θα ενώσουν την φωνή τους σε μια εκδήλωση με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Η παράσταση είναι βασισμένη στο πρωτότυπο έργο «Μητέρα Γη Συγνώμη» του αναγνωρισμένου συνθέτη Πασχάλη Τόνιου, όπου η ποίηση μεγάλων ποιητών μεταφέρει τον προβληματισμό για την Φύση και τη σχέση της με τον άνθρωπο.

Για λόγους ασφαλείας ΔΕΝ θα επιτραπεί η είσοδος αλλά και η προσέγγιση του θεάτρου σε όσους δεν έχουν εκτυπωμένο ή ηλεκτρονικό εισιτήριο στη διάθεσή τους.
ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ
Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ παρουσιάζει
μια μεγάλη συναυλία για το περιβάλλον.
Πασχάλης Τόνιος
«Μητέρα Γη Συγνώμη»
Ερμηνεύει ο
Κωνσταντίνος Αργυρός
Τιμητική συμμετοχή η σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου
Βανέσα Καλκάνη υψίφωνος
Αφηγητής: Γρηγόρης Βαλτινός
Σκηνοθεσία: Σοφία Σπυράτου
Παρουσίαση: Αλέξης Κωστάλας
Πανελλήνιες 2026: Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες - Πώς θα μάθετε τα αποτελέσματα
12:45
Λέκκας στο CNN Greece για σεισμό Βενεζουέλας: Μεγάλα ρήγματα, ακατάλληλα εδάφη, επικίνδυνα κτήρια
12:40
Στους 212 οι νεκροί από τον καύσωνα στην Ισπανία μέσα σε τέσσερις ημέρες
12:37
Πιερρακάκης για κόκκινα δάνεια: Η ρύθμιση βάζει τάξη - «Υπερόπλο» ο Εξωδικαστικός για τους οφειλέτες
12:30