Οι μαθητές του μουσικού σχολείου Πρέβεζας και του 5ου δημοτικού «πρασίνισαν την πόλη τους»
Δενδροφύτευση στο πάρκο απέναντι από το 5ο δημοτικό σχολείο Πρέβεζας πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ' τάξης, καθώς και του μουσικού σχολείου της πόλης.
Σε μια δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης μαθητές όλων των τάξεων του μουσικού σχολείου, αφού τραγούδησαν με τη συνοδεία κιθαρών το τραγούδι «Το δέντρο που φυτέψαμε», ανέλαβαν δράση και τοποθέτησαν χειροποίητες ταΐστρες και φωλιές στα δέντρα.

Μαθητές του μουσικού σχολείου Πρέβεζας τραγουδούν για το περιβάλλον
prevezanewsΣτη συνέχεια, οι μαθητές του δημοτικού στόλισαν τα δέντρα με πολύχρωμες ζωγραφιές, γεμάτες μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος, όπως μετέδωσε το prevezanews.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Οι μαθητές του ειδικού σχολείου Ραφήνας μαθαίνουν τον «κόσμο» του Εθνικού Πάρκου Σχινιά - Μαραθώνα
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ