Δενδροφύτευση στο 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου - «Μια δράση που έγινε θεσμός»
Δενδροφύτευση από τους μαθητές και τις μαθήτριες της τρίτης τάξης του 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Βόλου πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή (10/1), σε μια «δράση που έγινε θεσμός».
Τα προηγούμενα χρόνια, όπως μετέδωσε ο taxydromos, κάθε τμήμα της Γ΄ τάξης του σχολείου, υιοθετούσε από ένα δένδρο ελιάς.

Οι μαθητές κατά την δενδροφύτευση
taxydromosΟι μαθητές συνέλεξαν, καθάρισαν και προετοίμασαν τους καρπούς ώστε να φτιάξουν τις δικές τους βρώσιμες ελιές και μέσα από την πρωτοβουλία αυτή απέκτησαν πολλές πληροφορίες για την συγκομιδή της ελιάς, για τα εργαλεία με τα οποία πραγματοποιείται αυτή, αλλά και για την παραγωγή του ελαιόλαδου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Στην ανακύκλωση πάνω από 9.000 πλαστικά μπουκάλια από το 1ο δημοτικό σχολείο Ναυπλίου
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ