Δεκάδες δέντρα φυτεύτηκαν από τους μαθητές του 2ου δημοτικού σχολείου Νέας Ιωνίας
Ένα μάθημα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην πράξη πήραν στις 24 Φεβρουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου δημοτικού σχολείου της Νέας Ιωνίας, δίνοντας παράλληλα «πνοή» στην πόλη τους.
Οι μικροί και μικρές οικολόγοι πραγματοποίησαν φύτευση 25 νέων δέντρων στην οδό Μηλιώρη.

Τα παιδιά υποδέχθηκε στο σημείο ο δήμαρχος Παναγιώτης Μανούρης, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να δώσουν το δικό τους «πράσινο αποτύπωμα».
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, σύμφωνα με το amarysia, ενημερώθηκαν επίσης από τον Διευθυντή και Γεωπόνο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Αντρέα Κατσορίδα σχετικά με την ανάπτυξη των δέντρων και τη χρησιμότητά τους προς τον άνθρωπο
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
«Καμπανάκι» για την ποιότητα νερού του Αμβρακικού Κόλπου - Τι έδειξαν μετρήσεις μαθητών
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ