Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο 1.000 ευρώ σε 60χρονη που άφησε το κατοικίδιό της εν μέσω ζέστης σε αυτοκίνητο
Στη σύλληψη μιας 60χρονης που παράτησε το κατοικίδιό της στο αυτοκίνητο εν μέσω ζέστης προχώρησαν την Τρίτη (20/8) στην περιοχή Νέα Βρασνά της Θεσσαλονίκης οι Αρχές.
Η 60χρονη φέρεται πως εγκατέλειψε σε όχημά της για 15 λεπτά το κατοικίδιο, του οποίου είναι κηδεμόνας, χωρίς να υπάρχει κλιματισμός σε λειτουργία ή ανοιχτά παράθυρα, μη τηρώντας κανόνες προστασίας ευζωίας και μεταχείρισης του ζώου.
Της επιβλήθηκε προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και σε βάρος της σχηματίστηκε σχηματίστηκε σχετική δικογραφία.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πώς να προστατεύσετε τα κατοικίδιά σας από τον καύσωνα
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ