Σπίρτζης: Στο πειθαρχικό όποιος υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ δεν εκδώσει ηλεκτρονικό εισιτήριο
«Άστραψε και βρόντηξε» ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μετά τις απειλές του Σωματείου εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ (Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ) ότι θα αναστείλουν από την Πέμπτη έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έδωσε εντολή να παραπεμφθεί άμεσα στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης όποιος εργαζόμενος της ΣΤΑΣΥ αρνηθεί να εκδώσει από την Πέμπτη ηλεκτρονικό εισιτήριο ή ηλεκτρονική κάρτα.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από το Βελιγράδι όπου έφτασε για επίσημη επίσκεψη μόλις ενημερώθηκε για την απόφαση του Σωματείου Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ να αναστείλουν από αύριο την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών ζήτησε να ενημερωθούν αμέσως οι εισαγγελικές Αρχές και να πράξουν τα δέοντα.
Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ επικαλούνται ότι δεν έχει υπάρξει σχετικός διάλογος μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων και εκπροσώπων των εργαζομένων για την άμεση αντιμετώπιση, όπως υποστηρίζουν, των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

(Πηγή:EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ)
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13
Κατζ: To Ισραήλ δεν θα αποχωρήσει από τον νότιο Λίβανο ακόμη και αν το απαιτήσουν οι ΗΠΑ
14:58
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50