ΝΔ για τα σχόλια της Κουντουρά: Πάμε πολύ καλά, πάμε πάρα πολύ καλά
«Πάμε πολύ καλά, πάμε πάρα πολύ καλά! Ο κόσμος λέει συγχαρητήρια στην κυβέρνηση», σχολιάζει η Νέα Δημοκρατία, με αφορμή τις δηλώσεις της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, πως είναι επιτυχία ότι πλέον δεν υπάρχουν άνθρωποι που τρώνε από τα σκουπίδια.
«Η δική μας διακυβέρνηση έχει φέρει την ανάπτυξη σε όλους τους τομείς. Κανένας υπουργός δεν κόβει συντάξεις, κανένας Υπουργός δεν βάζει φόρους. Είναι επιτυχία ότι ο κόσμος δεν τρώει από τα σκουπίδια. Οι άνθρωποι, σήμερα έχουν τουλάχιστον ένα πιάτο φαΐ στο τραπέζι τους και βλέπουν φως στο τούνελ.
Τα ... σχόλια είναι περιττά», καταλήγει σε ανακοίνωσή του το κόμμα.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάνω από 10.000 βέσπες κατέκλυσαν στη Ρώμη - Εντυπωσιακές εικόνες γύρω από το Κολοσσαίο
20:13
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη μέρα με πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς: 32 φωτιές σε ένα 24ωρο - Συναγερμός λόγω ανέμων
20:02
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ