Το tweet του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη διαγραφή της Παπακώστα
Με ανάρτησή του στο Twitter ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην διαγραφή της Κατερίνας Παπακώστα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος.
«Πριν από λίγο γνωστοποίησα στον Πρόεδρο της Βουλής, την απόφασή μου να θέσω την βουλευτή Β´ Αθηνών, Κατερίνα Παπακώστα εκτός της κοινοβουλευτικής μας ομάδας», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε εκφράσει από το απόγευμα της Τετάρτης, την έντονη δυσαρέσκεία του για την "υπεράσπισή" της στον Πάνο Κάμμένο, μετά από την αντιπαράθεσή του με τον αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνι Γεωργιάδη.
Στην Πειραιώς, όλο το απόγευμα υπήρχαν... διαβουλέυσεις για το μέλλον της κυρίας Παπακώστα στο κόμμα και τελικά σήμερα το πρωί διεγράφη από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.
Ομηρία σε ζωντανή μετάδοση στη Λάρισα: Ο 50χρονος κατέγραφε τις στιγμές τρόμου κρατώντας τσεκούρι
19:07
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42