Υπερψηφίστηκε από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο του υπ. Ναυτιλίας
Δεκτό κατά πλειοψηφία επί της αρχής του έγινε, από την Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας για την ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας για θέματα αρμοδιότητας του και ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοϊα.
Υπέρ τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ ενώ κατατάψηφισαν ΝΔ, ΚΚΕ και Χρυσή Αυγή, ενώ Δημοκρατική Συμπαράταξη, Ένωση Κεντρώων και Ποτάμι δήλωσαν «παρών».
Αντιδράσεις προκαλεί τροπολογία «μαμούθ» 115 σελίδων που κατατέθηκε στη Βουλή
ΕΛΛΑΔΑ
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
ΣΠΟΡ
Νεκρή σε τροχαίο 24χρονη Σλοβάκα τοξοβόλος - Ολυμπιονίκης με χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμια
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμική δόνηση 5,7 Ρίχτερ στην Καλιφόρνια
18:38
ΚΟΣΜΟΣ
Disneyland: Η στιγμή που ανήλικος πέφτει από καταρράκτη ύψους 15 μέτρων σε διαδρομή του Splash Mount
18:30
ΚΟΣΜΟΣ