Υπερψηφίστηκε από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο του υπ. Ναυτιλίας
Δεκτό κατά πλειοψηφία επί της αρχής του έγινε, από την Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας για την ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας για θέματα αρμοδιότητας του και ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοϊα.
Υπέρ τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ ενώ κατατάψηφισαν ΝΔ, ΚΚΕ και Χρυσή Αυγή, ενώ Δημοκρατική Συμπαράταξη, Ένωση Κεντρώων και Ποτάμι δήλωσαν «παρών».
Αντιδράσεις προκαλεί τροπολογία «μαμούθ» 115 σελίδων που κατατέθηκε στη Βουλή
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ