Μητσοτάκης για Ημέρα κατά του AIDS: Χρέος μας να συνεχίσουμε τον αγώνα πρόληψης
Ανάρτηση στο διαδίκτυο, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, έκανε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε την ανάγκη για διασφάλιση της καθημερινότητας που αξίζει στους φορείς καθώς και για τη συνέχιση του αγώνα της πρόληψης.
«Χάρη στην πρόοδο της ιατρικής, οι συνάνθρωποί μας που ζουν με HIV προσεγγίζουν το προσδόκιμο ζωής του γενικού πληθυσμού. Χρέος μας να τους διασφαλίσουμε την καθημερινότητα που τους αξίζει καταπολεμώντας το στίγμα και να συνεχίσουμε τον αγώνα της πρόληψης. #WorldAIDSDay» έγραψε ο πρόεδρος της ΝΔ στον λογαριασμό του στο Twitter.
CULTURE
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL