Μητσοτάκης για Ημέρα κατά του AIDS: Χρέος μας να συνεχίσουμε τον αγώνα πρόληψης
Ανάρτηση στο διαδίκτυο, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, έκανε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε την ανάγκη για διασφάλιση της καθημερινότητας που αξίζει στους φορείς καθώς και για τη συνέχιση του αγώνα της πρόληψης.
«Χάρη στην πρόοδο της ιατρικής, οι συνάνθρωποί μας που ζουν με HIV προσεγγίζουν το προσδόκιμο ζωής του γενικού πληθυσμού. Χρέος μας να τους διασφαλίσουμε την καθημερινότητα που τους αξίζει καταπολεμώντας το στίγμα και να συνεχίσουμε τον αγώνα της πρόληψης. #WorldAIDSDay» έγραψε ο πρόεδρος της ΝΔ στον λογαριασμό του στο Twitter.
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Νεκρός οδηγός φορτηγού με οικοδομικά στην Εγνατία Οδό - Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα
09:24
CULTURE
Bookreads - Δημήτρης Ρόκος: «Kανένα έργο δεν σταματά ποτέ να μεταβάλλεται»
09:17
ΕΛΛΑΔΑ