Το «ευχαριστώ» των πυροσβεστών πενταετούς θητείας Θεσσαλονίκης στον Τσίπρα
Mε τον πρόεδρο των πυροσβεστών πενταετούς θητείας Θεσσαλονίκης είχε την ευκαιρία να συναντηθεί σήμερα ο πρωθυπουργός, στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Σε tweet του, που συνοδευόταν από μια φωτογραφία της συνάντησης, ο Αλέξης Τσίπρας έγραψε ότι η εξαίρεσή τους από τον κανόνα προσλήψεων-αποχωρήσεων ήταν μια δέσμευση της κυβέρνησης που κατακτήθηκε μετά από σκληρή διαπραγμάτευση.
«…Αίρει μια αδικία και ενισχύει το Πυροσβεστικό Σώμα» έγραψε ο πρωθυπουργός.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος των πυροσβεστών πενταετούς θητείας είπε στον πρωθυπουργό: «Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε, για αυτό που με δύσκολη δουλειά καταφέρατε, και δεν κατάφεραν να το κάνουν άλλοι, δηλαδή να μας εξαιρέσετε».
ΕΛΛΑΔΑ
Ο δεκάλογος της απογραφής ασανσέρ έως 30/06 - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωταπαντήσεις
10:34
CULTURE
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση» - Ο απολογισμός του κυβερνητικού έργου
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ