Ολιγωρία στην αντιμετώπιση των προβλημάτων από την κακοκαιρία καταλογίζει στην κυβέρνηση η ΝΔ
Κριτική στην κυβέρνηση την οποία και κατηγορεί για ολιγωρία στην αντιμετώπιση των προβλημάτων στο εθνικό δίκτυο από την κακοκαιρία ασκεί η ΝΔ.
Σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης τονίζει πως «μια προαναγγελθείσα κακοκαιρία - και μάλιστα όχι τόσο έντονη - αποδείχθηκε αρκετή για να αναδειχθεί και πάλι η ολιγωρία του κρατικού μηχανισμού» και εκφράζει το ερώτημα «ποιος φταίει που μια προαναγγελθείσα χιονόπτωση έγινε αιτία να κλείσει ο βασικότερος δρόμος της χώρας που συνδέει τη βόρειο και τη νότιο Ελλάδα;».
Μάλιστα η ΝΔ ρωτά να μάθει γιατί η Κυβέρνηση ολιγώρησε να αντιμετωπίσει μια συνηθισμένη κακοκαιρία;
«Η απάντηση είναι μια λέξη. Ανικανότητα» καταλήγει η ανακοίνωση της ΝΔ.
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ