ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυκλώματα διαπλοκής στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης κατήγγειλε ο Σπίρτζης

Κυκλώματα διαπλοκής στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης κατήγγειλε ο Σπίρτζης
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Κυκλώματα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κατήγγειλε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, προαναγγέλλοντας προσφυγή στη Δικαιοσύνη για όσους επιχείρησαν να σαμποτάρουν τη λειτουργία των λεωφορείων.

Επικαλούμενος πόρισμα επιτροπής στην ΟΣΥ, ο Χρήστος Σπίρτζης αποκάλυψε ότι «έβγαιναν» εκτός κυκλοφορίας λεωφορεία που δεν είχαν κανένα πρόβλημα. «Ξαφνικά φύσηξε βοριάς και αρρώσταιναν τα λεωφορεία», είπε με αρκετή δόση ειρωνείας και μίλησε για σαμποτάζ εκ των έσω.

«Προκύπτουν και άλλα κυκλώματα μέσα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών, που για τους δικούς τους λόγους δεν επιτρέπουν σε λεωφορεία που πρέπει να είναι σε κυκλοφορία, να κυκλοφορούν, δεν επιτρέπουν στο να γίνεται συντήρηση στα λεωφορεία, με διάφορα άλλοθι», είπε και πρόσθεσε: «Έχουμε δεχθεί πολύ μεγάλη κριτική για ανυπαρξία ανταλλακτικών και αποδεικνύεται ότι υπήρχαν ανταλλακτικά και ότι σε λεωφορεία που έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας υπήρχε σαμποτάζ από μέσα, δηλαδή, χτύπημα με σφυρί στα τακάκια ενός λεωφορείου».

Διαβεβαιώσεις Σπίρτζη για το μειωμένο εισιτήριο

Διαμήνυσε δε, ότι μετά τα όσα αποκαλυπτικά αναφέρονται στο πόρισμα που συνέταξε μετά από έρευνα η επιτροπή της ΟΣΥ, «θα ακολουθήσει η δικαστική διαδικασία».

Κυκλώματα δρουν σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και στη Θεσσαλονίκη, όπου όπως αποκάλυψε στον ΟΑΣΘ διαπιστώθηκε η ύπαρξη διακριτού τραπεζικού λογαριασμού για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, στον οποίο αντί για 38 εκατ. ευρώ, βρέθηκαν μόλις 700 ευρώ.

«Έπρεπε να έχουμε σε ένα λογαριασμό 38 εκατ. ευρώ που θα τοκίζονται για να ανανεώνεται ο στόλος, αλλά κάποιοι πήραν αυτά τα λεφτά και ένας Θεός ξέρει που πήγαν», είπε, ενώ αναφέρθηκε και σ’ ένα «κεντρικό σύστημα πολιτικού στρατού με πάνω από 2500 εργαζόμενους και με κόστος πολλαπλάσιο της Αθήνας, που συντηρούσε πολλές εταιρίες γύρω από τις συγκοινωνίες, για δεκαετίες».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ