Κυβερνητικοί κύκλοι κατά ΝΔ για τα περί κατά παραγγελίας της Νοvartis νομοθέτηση από τον Γεωργιάδη
Σφοδρή επίθεση εναντίον της Νέας Δημοκρατίας εξαπολύουν κυβερνητικές πηγές, υπογραμμίζοντας ότι μετά το δημοσίευμα εφημερίδας για «κατά παραγγελία της Novartis» νομοθέτηση από τον Άδωνι Γεωργιάδη, ο αντιπρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα έπρεπε να έχει ήδη υποβάλει την παραίτησή του.
«Μετά και τις σημερινές αποκαλύψεις για την κατά παραγγελία της Novartis νομοθέτηση από τον 'Αδωνι Γεωργιάδη, εάν του είχε απομείνει ίχνος αξιοπρέπειας, θα έπρεπε να έχει ήδη υποβάλει την παραίτησή του» έλεγαν οι εν λόγω κύκλοι, και συμπλήρωναν: «Όσο για τον κ. Μητσοτάκη με την πολυήμερη σιωπή του επιβεβαιώνει πως δεν είναι τίποτε άλλο παρά υποχείριο του αντιπροέδρου της ΝΔ».
Η εφημερίδα Documento δημοσίευσε επιστολή που φέρεται να στάλθηκε στον κ. Γεωργιάδη από τον Κωνσταντίνο Φρουζή.
.
Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
11:21
Μπαράκ και Μισέλ Ομπάμα: «Λειτουργούμε ως αντίβαρο ο ένας για τον άλλον»
11:19
Χειροπέδες σε 38χρονο που οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ στη Θεσσαλονίκη
11:13
Μητσοτάκης: Για μια ασφαλή Ελλάδα, πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας
11:09