Υπ. ΨΗΠΤΕ: Ο ΕΛΔΟ δεν θα χρηματοδοτηθεί από offshore
Για θράσος από μέρους του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυρ. Μητσοτάκη κάνει λόγο το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, με αφορμή αναφορά του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον Ελληνικό Διαστημικό Οργανισμό (ΕΛΔΟ), ενώπιων των τομεαρχών της ΝΔ.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του υπουργείου ΨΗΠΤΕ αναφέρει:
«Ο κ. Μητσοτάκης έχει το θράσος να μιλάει για "παράγκα του διαστήματος".
Ας γνωρίζει ότι ο ΕΛΔΟ δεν έχει εισπράξει, διαχειριστεί ή ξοδέψει ούτε μισό ευρώ ως τώρα.
Ούτε πρόκειται να συνεργαστεί ή να χρηματοδοτηθεί από offshore εταιρείες, όπως αυτές που λείπουν από το πόθεν έσχες συγγενικών του προσώπων, παρότι ενισχύουν τον οικογενειακό του προϋπολογισμό» καταλήγει η ανακοίνωση.
ΕΛΛΑΔΑ
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
ΕΛΛΑΔΑ
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42
ΧΡΗΜΑ