«Ναι» στην αναδοχή από ομόφυλα ζευγάρια λέει η Κεφαλογιάννη
Υπέρ της αναδοχής από ομόφυλα ζευγάρια με σύμφωνο συμβίωσης τάχθηκε εμμέσως πλην σαφώς η Όλγα Κεφαλογιάννη.
Η βουλευτής της ΝΔ στην παρέμβασή της ανέφερε πως πρόοδος σημαίνει να ανοίγεις στην κοινωνία τον δρόμο στο μέλλον με σεβασμό. «Κρίνεται απολύτως απαράδεκτη κάθε έννοια διαχωρισμού και διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού», είπε και πρόσθεσε πως η ΕΕ έχει θεσπίσει κανόνες που προβλέπουν την εξάλειψη κάθε διακρίσεων για την προσωπικότητα του ατόμου.
«Αυτό είναι ύψιστο και θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα και το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί να ασκείται κατά περίπτωση. Κρίνεται απολύτως απαράδεκτη κάθε έννοια διαχωρισμού και διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού, γιατί έτσι παραβιάζονται βασικά άρθρα της σύμβασης δικαιωμάτων του ανθρώπου», επεσήμανε και αναφέρθηκε στις θέσεις που έχει εκφράσει η επιστημονική κοινότητα, ότι ο ιδρυματισμός των παιδιών ενέχει κίνδυνο εμφάνισης ποικίλων προβλημάτων στην ψυχοσωματική τους ανάπτυξη.
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43