Μητσοτάκης σε Στεφανίδη και Κυριακοπούλου: Μας κάνατε υπερήφανους ξανά
Συγχαρητήρια στις Ελληνίδες αθλήτριες Κ. Στεφανίδη και Ν. Κυριακοπούλου για την μεγάλη τους επιτυχία στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου στο Βερολίνο να κατακτήσουν το χρυσό και το αργυρό μετάλλιο αντίστοιχα, στο άλμα επί κοντώ, έδωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Χρυσή η @KatStefanidi και ασημένια η @N_Kyriakopoulou στο #Berlin2018. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας που σήκωσαν την Ελλάδα ψηλά! Εκεί που της αξίζει! Μας κάνατε υπερήφανους ξανά», έγραψε στο λογαριασμό του στο Twitter ο πρόεδρος της ΝΔ .
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ