Τροπολογία ΔΗΣΥ για την αύξηση του κατώτατου μισθού
Τροπολογία που θέτει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την αύξηση του κατώτατου μισθού κατέθεσε στη Βουλή η ΔΗΣΥ.
Σύμφωνα με την πρόταση του κόμματος που υπογράφουν οκτώ βουλευτές της ΔΗΣΥ, η επικεφαλής Φώφη Γεννηματά αλλά και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, η έκθεση διαβούλευσης πρέπει να ολοκληρωθεί έως το τέλος Οκτωβρίου, το Σχέδιο του Πορίσματος Διαβούλευσης να παραδοθεί το αργότερο μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2018, ώστε έως το τέλος Ιανουαρίου 2019 η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας να εισηγηθεί στο υπουργικό συμβούλιο τον κατώτατο μισθό υπαλλήλων και το κατώτατο ημερομίσθιο των εργατοτεχνιτών.
Η ΔΗΣΥ πάντως, θα στηρίξει την υπουργική τροπολογία ακόμη κι αν η Έφη Αχτσιόγλου δεν αποδεχθεί τη δική της ρύθμιση.
Νωρίτερα, «φούμαρα» χαρακτήρισε την υπουργική τροπολογία για την αύξηση του κατώτατου μισθού ο Μάκης Γιακουμάτος απο τη ΝΔ, υποστηρίζοντας πως οι εργαζόμενοι δεν θα δουν αύξηση ούτε ένα ευρώ. «Αλήθεια; Κατώτατος μισθός, τι υποκρισία, τι φαρισαϊσμός», είπε.
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
Νεκρή σε τροχαίο 24χρονη Σλοβάκα τοξοβόλος - Ολυμπιονίκης με χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμια
18:47